...'t zijn weeral die mannen van Aarschot... remember een antiek tv-fragment van kasseistampers begeleid door het liedje 'Als ik ooit eens 5 minuten tijd had'Iegienie wrote:Het organiseren op zaterdag heeft wel één voordeel...
de eis van gescheiden parkoers voor chrono en toertocht valt weg, want op zaterdag is er uiteraard geen toertocht. tararaaa !
DUS de bosberg DEBOSBERG van Longuevillage wordt beschikbaar voor de chrono !!! Smeert ulle kieten al maar in !!!
Om het globale plaatje niet nog lastiger te maken, gaan we wel hier en daar stukjes uit het parkoers knippen. De exacte cijfers volgen later dan wel.
De suggestie om langer te kunnen starten gaan we echter niet weerhouden.
Waarom ?
Awel, we hebben op het parkoers een pak controleurs en seingevers staan. je moet maar eens een plaatske op het einde van het parkoers toegewezen krijgen, nu moeten die mensen al een uur of vijf op post blijven, als we nog twee uur langer laten vertrekken, dan moeten die mensen nog twee uur langer ter plaatse blijven.
09/06/07: 7de Hagelandse Chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
tègniesj,tègniesj wrote:...'t zijn weeral die mannen van Aarschot... remember een antiek tv-fragment van kasseistampers begeleid door het liedje 'Als ik ooit eens 5 minuten tijd had'Iegienie wrote:Het organiseren op zaterdag heeft wel één voordeel...
de eis van gescheiden parkoers voor chrono en toertocht valt weg, want op zaterdag is er uiteraard geen toertocht. tararaaa !
DUS de bosberg DEBOSBERG van Longuevillage wordt beschikbaar voor de chrono !!! Smeert ulle kieten al maar in !!!
Om het globale plaatje niet nog lastiger te maken, gaan we wel hier en daar stukjes uit het parkoers knippen. De exacte cijfers volgen later dan wel.
Waarom ?
Awel, we hebben op het parkoers een pak controleurs en seingevers staan. je moet maar eens een plaatske op het einde van het parkoers toegewezen krijgen, nu moeten die mensen al een uur of vijf op post blijven, als we nog twee uur langer laten vertrekken, dan moeten die mensen nog twee uur langer ter plaatse blijven.
als je wilt komen helpen, geen enkel probleem hoor. stuur me maar een pm, en dat komt in orde.
Pieter.
Het was maar om te lachen hé Pie, den Hagelandse is den beste ! En dan bedoel ik nie de wijn.Iegienie wrote:tègniesj,tègniesj wrote:...'t zijn weeral die mannen van Aarschot... remember een antiek tv-fragment van kasseistampers begeleid door het liedje 'Als ik ooit eens 5 minuten tijd had'Iegienie wrote:Het organiseren op zaterdag heeft wel één voordeel...
Waarom ?
als je wilt komen helpen, geen enkel probleem hoor. stuur me maar een pm, en dat komt in orde.
Pieter.
En trouwens, gij zijt toch genen echte Hagelander.
Idd. na 15jaar in het hageland te wonen, ben ik nog altijd geen echte Hagelander. Dat is waar. Maar ik weet er wel de paadjes te vinden, das ook waar...tègniesj wrote:Het was maar om te lachen hé Pie, den Hagelandse is den beste ! En dan bedoel ik nie de wijn.![]()
Vandaag of morgen gaan we normaliter de laatste hand leggen aan het parkoers : het luske op de bosberg !!! Dat zal vuurwerk geven...
Zorg dan maar dat je een vergunning hebt, want ik vuurwerk is verboden volgens mijIegienie wrote:Idd. na 15jaar in het hageland te wonen, ben ik nog altijd geen echte Hagelander. Dat is waar. Maar ik weet er wel de paadjes te vinden, das ook waar...tègniesj wrote:Het was maar om te lachen hé Pie, den Hagelandse is den beste ! En dan bedoel ik nie de wijn.![]()
Vandaag of morgen gaan we normaliter de laatste hand leggen aan het parkoers : het luske op de bosberg !!! Dat zal vuurwerk geven...
Velen hadden ons dat al gevraagd, en we hadden er al veel over gebrainstormed.
Maar, wij vonden het feit dat de parkoersen van toertocht en chrono gescheiden waren ZEER belangrijk. En daar we ook een zeer mooie toertocht willen aanbieden, moest er dus gekozen worden.
Dit jaar heeft de kiezing voor ons gekozen he...
Bosberg heeft wel één nadeel : jullie moeten twee keer een straat oversteken. Maar ja, voor één jaar zal dat wel lukken zeker ?
We hadden nog gedacht van het vertrek aan de andere kant van de straat te organiseren, maar dat zou een nog veel grotere soep gegeven hebben.
Zowiezo zal er zaterdag meer verkeer zijn dan op een gewone zondag, dus nu al de waarschuwing : pas toch op he, mensen !!!
Maar, wij vonden het feit dat de parkoersen van toertocht en chrono gescheiden waren ZEER belangrijk. En daar we ook een zeer mooie toertocht willen aanbieden, moest er dus gekozen worden.
Dit jaar heeft de kiezing voor ons gekozen he...
Bosberg heeft wel één nadeel : jullie moeten twee keer een straat oversteken. Maar ja, voor één jaar zal dat wel lukken zeker ?
We hadden nog gedacht van het vertrek aan de andere kant van de straat te organiseren, maar dat zou een nog veel grotere soep gegeven hebben.
Zowiezo zal er zaterdag meer verkeer zijn dan op een gewone zondag, dus nu al de waarschuwing : pas toch op he, mensen !!!
- papasven
- Mountainbiker
- Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !
Ik ben diep teleur gesteld ! Ik wacht speciaal op de datum van de chrono om mijn vakantie te boeken. Kom speciaal 1 dag vroeger terug om op 10 juni , de chrono te rijden ! Beslissen jullie om die handel te verzetten !
Is er geen mogelijkheid om de boel op de twee dagen te laten doorgaan! DAN KAN IEDEREEN kiezen wat hij doet. Trouwens deelnemen aan een activiteit is een geldige reden om bij je gemeente vervroegd te gaan kiezen !
Is er geen mogelijkheid om de boel op de twee dagen te laten doorgaan! DAN KAN IEDEREEN kiezen wat hij doet. Trouwens deelnemen aan een activiteit is een geldige reden om bij je gemeente vervroegd te gaan kiezen !