4/02/07 herne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
patje
Mountainbiker

Post by patje »

Sorry maar vond de toer wat poverkes.
Tot aan de bevoorrading nog ok daarna veel asfalt.
Juist enkele verbindingsstukken waren offroad. Volgens mij kon er meer uitgehaald worden.
juge
Mountainbiker

Post by juge »

Bevoorrading in orde , afpijlijng OK , soms wat veel asfalt maar met al die modder soms welgekomen. 43.2km , 21p/u. gemiddelde.
Al bij al geslaagde dag.
unitas
Mountainbiker

tt hern

Post by unitas »

de pajotse leem plakt....
Balle
Mountainbiker

Post by Balle »

Was voor mij de eerste keer in Herne. Organisatie was dik in orde, maar ik wist niet dat er in de streek zo weinig offroad was te vinden. Viel me wat tegen.
taupiesj van dzoarlinge
Mountainbiker

Post by taupiesj van dzoarlinge »

Bwa, ik vond het een schoon tochtje. Goe geamuseerd. Modder plakte inderdaad serieus.

Greetz van de skieve lupers.
snellen eddy
Mountainbiker

Post by snellen eddy »

more wrote:yep was in orde, was een snel parcours, maar toch redelijk wat offroad.
onderweg ketting afgestampt, nog nooit voorhad, powerlink was los gekomen.
heb testrak gezien dat er ook een tand van m'n kleine plateau af is, waarschijnlijk afgekraakt toen m'n ketting werd afgerukt, hoewel ik toen op de grote aan het rijden was.
moest weer eens lukken dat'k nu net geen reserve powerlink mee had, wat ik anders altijd mee heb :roll:
gelukkig een vriendelijke mtb'er me geholpen en me een pinnentje en pons geleend om ze te repareren =D>

en de mand vol bier ziet er goed uit :-D
hadden tweede plaats met aantal deelnemers.
te veel macht misschien :wink:
unitas
Mountainbiker

tt herne

Post by unitas »

heel schoon foto van u gezien jp

het zweet staat op uw voorhoofd....

maar 't was dan ook op een van de lastigste plaatsen op de omloop
more
Mountainbiker
Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic

Post by more »

snellen eddy wrote:
more wrote:yep was in orde, was een snel parcours, maar toch redelijk wat offroad.
onderweg ketting afgestampt, nog nooit voorhad, powerlink was los gekomen.
heb testrak gezien dat er ook een tand van m'n kleine plateau af is, waarschijnlijk afgekraakt toen m'n ketting werd afgerukt, hoewel ik toen op de grote aan het rijden was.
moest weer eens lukken dat'k nu net geen reserve powerlink mee had, wat ik anders altijd mee heb :roll:
gelukkig een vriendelijke mtb'er me geholpen en me een pinnentje en pons geleend om ze te repareren =D>

en de mand vol bier ziet er goed uit :-D
hadden tweede plaats met aantal deelnemers.
te veel macht misschien :wink:
ze hebben me da vandaag nog gezegd :lol:
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

Balle wrote:Was voor mij de eerste keer in Herne. Organisatie was dik in orde, maar ik wist niet dat er in de streek zo weinig offroad was te vinden. Viel me wat tegen.
je moet er wel bij weten dat ze eigenlijk een van de slechtste kanten hebben gekozen voor hun toer, want er is in de buurt wel veel meer potentieel.
ook niet vergeten dat de organisatoren eigenlijk wieleretoeristen zijn en niet echte mtb'ers.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Voor de tweede keer gereden en dik ontgoocheld, veel te veel asfalt [-X .
Voor de rest puike organisatie =D> =D> maar volgend jaar zoek ik andere oorden op..........................
Post Reply