Sorry maar vond de toer wat poverkes.
Tot aan de bevoorrading nog ok daarna veel asfalt.
Juist enkele verbindingsstukken waren offroad. Volgens mij kon er meer uitgehaald worden.
4/02/07 herne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
taupiesj van dzoarlinge
- Mountainbiker
Post by taupiesj van dzoarlinge »
Bwa, ik vond het een schoon tochtje. Goe geamuseerd. Modder plakte inderdaad serieus.
Greetz van de skieve lupers.
Greetz van de skieve lupers.
- snellen eddy
- Mountainbiker
Post by snellen eddy »
te veel macht misschienmore wrote:yep was in orde, was een snel parcours, maar toch redelijk wat offroad.
onderweg ketting afgestampt, nog nooit voorhad, powerlink was los gekomen.
heb testrak gezien dat er ook een tand van m'n kleine plateau af is, waarschijnlijk afgekraakt toen m'n ketting werd afgerukt, hoewel ik toen op de grote aan het rijden was.
moest weer eens lukken dat'k nu net geen reserve powerlink mee had, wat ik anders altijd mee heb![]()
gelukkig een vriendelijke mtb'er me geholpen en me een pinnentje en pons geleend om ze te repareren![]()
en de mand vol bier ziet er goed uit![]()
hadden tweede plaats met aantal deelnemers.
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
ze hebben me da vandaag nog gezegdsnellen eddy wrote:te veel macht misschienmore wrote:yep was in orde, was een snel parcours, maar toch redelijk wat offroad.
onderweg ketting afgestampt, nog nooit voorhad, powerlink was los gekomen.
heb testrak gezien dat er ook een tand van m'n kleine plateau af is, waarschijnlijk afgekraakt toen m'n ketting werd afgerukt, hoewel ik toen op de grote aan het rijden was.
moest weer eens lukken dat'k nu net geen reserve powerlink mee had, wat ik anders altijd mee heb![]()
gelukkig een vriendelijke mtb'er me geholpen en me een pinnentje en pons geleend om ze te repareren![]()
en de mand vol bier ziet er goed uit![]()
hadden tweede plaats met aantal deelnemers.
je moet er wel bij weten dat ze eigenlijk een van de slechtste kanten hebben gekozen voor hun toer, want er is in de buurt wel veel meer potentieel.Balle wrote:Was voor mij de eerste keer in Herne. Organisatie was dik in orde, maar ik wist niet dat er in de streek zo weinig offroad was te vinden. Viel me wat tegen.
ook niet vergeten dat de organisatoren eigenlijk wieleretoeristen zijn en niet echte mtb'ers.