zen der mannen die de 30 rijden en met 2 trage bikers een treintje willen vormen?
vertrek tussen 8.30 en 9.00 uur...
hoe meer zielen hoe meer vreugde
4/02/07 herne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Wa uur vertrekken jullie?more wrote:er komen nog veel andere wolfkens afFriet Rider wrote:Den dezen oek normaal. Kbreng de Raffie, Wim en Riet mee.
ikke ook
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Wijlen 9 AM, wij zijn een tandje minder hémore wrote:rond 8u30 zoals gewoonlijk.Friet Rider wrote:Wa uur vertrekken jullie?more wrote: er komen nog veel andere wolfkens af
ikke ook
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
yep was in orde, was een snel parcours, maar toch redelijk wat offroad.
onderweg ketting afgestampt, nog nooit voorhad, powerlink was los gekomen.
heb testrak gezien dat er ook een tand van m'n kleine plateau af is, waarschijnlijk afgekraakt toen m'n ketting werd afgerukt, hoewel ik toen op de grote aan het rijden was.
moest weer eens lukken dat'k nu net geen reserve powerlink mee had, wat ik anders altijd mee heb
gelukkig een vriendelijke mtb'er me geholpen en me een pinnentje en pons geleend om ze te repareren
en de mand vol bier ziet er goed uit
hadden tweede plaats met aantal deelnemers.
onderweg ketting afgestampt, nog nooit voorhad, powerlink was los gekomen.
heb testrak gezien dat er ook een tand van m'n kleine plateau af is, waarschijnlijk afgekraakt toen m'n ketting werd afgerukt, hoewel ik toen op de grote aan het rijden was.
moest weer eens lukken dat'k nu net geen reserve powerlink mee had, wat ik anders altijd mee heb
gelukkig een vriendelijke mtb'er me geholpen en me een pinnentje en pons geleend om ze te repareren
en de mand vol bier ziet er goed uit
hadden tweede plaats met aantal deelnemers.
- gettah
- Mountainbiker
Waar halen ze al da water vandaan in deze omgeving ????
Bij ons is bijna alles droog en hier lag het er immens vettig bij, voor mij iets te vettig.....
Pijltjes in ander kleur was ook beter geweest, maar afpijling was OK !
Organisatie ook en nen Blonde voor 2 euro is zeker in orde
Nu ga ik een uurke of 8 kuisen...
G.
Bij ons is bijna alles droog en hier lag het er immens vettig bij, voor mij iets te vettig.....
Pijltjes in ander kleur was ook beter geweest, maar afpijling was OK !
Organisatie ook en nen Blonde voor 2 euro is zeker in orde
Nu ga ik een uurke of 8 kuisen...
G.