En we zullen niks zeggen
bwah, Jan ? Volgens mij moet dat wel kunnen
- als er nog een transponder over is
- als er nog wat extra voeding is
- als ge nie voorkruipt in de douche :)
Post by Mondeoracing »
Post by Mondeoracing »
Ne fully? Misschien hebt ge het nie gezien maar de winnaars reden allemaal met vaste pace vork, dus ne fully is hier toch wel beetje overbodig denk ik.pvandebe wrote:Da was ik misschien diene laatste, WillyIn elk geval als laatste gestart en 'k denk nie dat 'k nog ne solo heb ingehaald. 'k Was tegen kwart voor tien al de baan op want moest nog meer dan een uur rijden en was wel goed moe. In elk geval content dat 'k het 6 uur heb uitgehouden. En 'k wil van 't jaar gene modder meer zien
![]()
Voor mij was 't na een maand of 3 duurtrainingen met de MTB op weg (tot max 5 uur) terug m'n eerste ervaring met 't veld. En direct een goei oefening voor m'n stuurmans(on)kunst terug naar een hoger level te brengen. Maar shit man, die eerste strook, da was echt wel kl....'k denk dat 'k daar zoç ongeveer 1 keer op 2 wel voet aan de grond (lees : voet in de modder) moest zetten toen 't nog licht was, toen 't donker was zeker 2 keer op 3 (of was 't nu 3 op 3 ?)....
'k Voelde al de eerste rondes dat 'k nie te hard mocht gaan, want de verzuring begon al snel (tijd dus nu om wat weerstandstraining in 't veld te gaan doen) dus rustig proberen rond te rijden.
Heb 2 keer schouderke moeten tegenzetten. Teamrenners waren niet altijd zo vriendelijk op dat gebied maar tja, 't is wel te begrijpen....
Vanaf het donker werd eigenlijk constant met de gedachte rondgereden van te stoppen en maar blijven ronddraaien tot 'k opeens de kerkklok in 't oog kreeg en die wees op kwart voor negen. Man, wat was ik content. Daarna nog 2 rondjes gedraaid....
Tips voor volgend jaar : ne fully en geen 2.3 dikke banden meer maar moddersnijders...
inderdaad, vaste vorken....crossfietsen: maar die wisselen af...hebben max. 2 uurtjes gefiets.Mondeoracing wrote:Ne fully? Misschien hebt ge het nie gezien maar de winnaars reden allemaal met vaste pace vork, dus ne fully is hier toch wel beetje overbodig denk ik.pvandebe wrote: Tips voor volgend jaar : ne fully en geen 2.3 dikke banden meer maar moddersnijders...
Voor de rest goede organisatie en uit de foutjes kan men als organisator alleen maar leren.
Nope, absoluut niet zwart rijden, zo ben ik niet (maar heb toch m'n duurtraining offroad gedaan hoor, maar wel op een ander)pvandebe wrote:Zwart rijden Magura !
En we zullen niks zeggen
bwah, Jan ? Volgens mij moet dat wel kunnen
- als er nog een transponder over is
- als er nog wat extra voeding is
- als ge nie voorkruipt in de douche :)