4/2/2007 Westerlo-Averbode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Als de weergoden ons even gunstig gezind zijn alsvandaag word het morgen HEERLIJK fietsweer, mijn fietske staat in elk geval al te blinken...

@spooky: de asberg zit die erin op de trgweg naar sporta? ik zag vanmiddag pijltje hangen richting beeltjes, en niet eruit?

grtz

Nico
cello
Mountainbiker

Post by cello »

Hi bikers, ben supercontent, want ben net terug van verkenning van het zwaarste gedeelte, ttz van herselt over averbode,testelt, wolfsdonk en terug tot herselt. Jongens toch : een megaprachtige TT wordt dit !!! Prachtige heuvelzones, met een paar nijdige, pittige kuitenbijters, waar de mindere goden hun tanden zullen op stuk bijten, maar ook met een paar dankbare recuperatiestukken. De parcoursbouwers van MTBWestel verdienen een dikke pluim. Ze zullen van ver moeten komen om iets te vinden om over te zagen. En die discussie over dat afspuiten is niet nodig mannen, het parcours ligt er prachtig bij. Voor de 'varkens' (:lol:) die graag een modderbad nemen zijn er een paar stukskes waar ze zich kunnen in uitleven, maar als je het proper wilt houden, ... geen enkel probleem.
De afpijling is uitstekend, wel zijn er op enkele plaatsen een paar flauwerikken geweest die de pijlen afgerukt of verdraaid hebben . Alles netjes terug geplaatst + vanaf morgenvroeg zijn er een 12-tal gasten die constant hun zones zullen bewaken met de bike.
jhz37
Mountainbiker

Post by jhz37 »

Ik ga er ook zijn :bounce:
Wegens omstandigheden moet ik met men fiets in Zolder op den trein springen en kom rond 09u05 aan in Olen. Dan zou het nog tussen de 7 en 10km fietsen zijn tot in Tongerlo aan de inschrijving.Hoop daar dus voor 10u00 te zijn. [-o<
Hier in Zolder is ook een tt,maar die loopt grotendeels over de bloso.En die blosotour zeker al 50 keer gereden,en dan nog eens nen tt erover... #-o #-o #-o
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

fietske zit al in den otto

tot morgen he mannen
Bikesmurf
Mountainbiker
Location: Merida o.nine 2011 custom, specialized epic comp 2006

Post by Bikesmurf »

na een laatste verkenning door een medebiker blijkt het grotendeels in orde te zijn voor morgen.
We hebben wel wat kleine probleempjes gehad met verdwenen of veranderde pijlen, maar dit is vakkundig opgelost.
Morgen vroeg vanaf 7h is er volk op de tocht om een laatste verkenning te doen en probleempjes op te lossen.

Ik hoop dat we jullie allemaal kunnen verwachten op een stralende dag
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

zal morgenvroeg frisjes zijn in den beginne
Bijterke
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Post by Bijterke »

SCHITTEREND !
prachtige tocht, prima bepijling, zeer uitgebreide bevoorradingen, Tongerlo, wat kan een mens nog meer wensen zou je zeggen.

Wel, ze hebben ons het slijkkot van Mie Maan niet laten doen --> PRIMA, maar waarom dan wel door het slijkkot van Averbode #-o . Jongens. Had lekker warme voeten maar stond stil halverwege en met bevroren voeten verdergemoeten.
Nog een minpuntje : de afspuitstand. Fietsjes zagen er lief uit met toch tamelijk wat modder eraan en dat krijg je er gewoon niet af met een tuinslangetje. Hoge drukreinigers zouden beter geweest zijn.

Desalniettemin een prachtige tocht waar ik volgende jaar zeker terug van de partij zal zijn.

Proficiat aan de organisatie =D>
the riddler
Mountainbiker

Post by the riddler »

't was ne mooie tocht tot na 22km mijn (zo goed als nieuwe!) ketting er de brui aan gaf #-o [-X Nen dikke merci aan de man met het busje van de organisatie die mij terug naar het vertrekpunt heeft gebracht!! =D>
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

tocht was goed, op de eerste 10-15 km na, die waren ronduit saai, wel goed voor de opwarming. de enorme drukte aan de inschrijving en de bevoorrading was ook een minpuntje, maar op het parcour was hier weinig van te merken tot mijn grote verbazing. 2e bevoorrading overgeslage, was me veel te druk. had in totaal 61km met 377hm voor de geintreseerde
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Mooi,mooi,mooi.
Alleen wat koud om te starten,maar ja tis WINTER zeggen ze!!!
De rit van gisteren in Balen goed verteerd.
Post Reply