3/02/2007 Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Kiezen tussen Ingooigem en Sijsele was wat moeilijk. Een lange afstand met wat molhopen, maar vorig jaar verschrikkelijk veel baan tgo. een vlak parcours met heel wat meer offroad. Het werd dan maar mede door de rugpijn van deze week Sijsele en ik heb het me niet beklaagd.

Een uiterst aangename tocht om te rijden. Alles zat de organisatie mee: fantastisch weer, een droog parcours, ... Maar vooral een zeer aangenaam parcours. Ik denk dat de verhouding 70-30 van Grote Plateau nog te laag ligt. Het offroadgehalte lag m.i. zeker boven de 80%, weliswaar met verschillende stroken die bollen als een asfaltbaan. Het was continu van de ene slag naar de andere dreef rijden en zelfs een keertje door bos en enkele private stroken. Er kwam vaak geen einde aan.

Ik heb persoonlijk wel liever zwaardere parcours (met wat regen dus), maar vandaag echt van deze tocht kunnen genieten. Men kwam al helemaal in de stemming voor de aankomende zomertochten, maar dan liefst met wat grotere afstanden. 'k was veel te rap terug. Toch een grote proficiat voor deze organisatie. =D>
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

AHoi,

tja, ik was hier ook niet aanwezig maar I Be Back, en niet zomaar...;

Ben al goed aan het trainen maar niet op de bike...; #-o
wiet4all
Mountainbiker

Post by wiet4all »

Het was de eerste keer dat ik deze toerrit heb gedaan; ben zeer tevreden op het vlak van organisatie, parcours alsook de bewegwijzering. En als toetje een opkomende stralende zon. Wat moet een mens nog meer hebben in het leven.
Een dikke proficiat aan de inrichters en volgend jaar ben ik er terug.
de P
Mountainbiker

Post by de P »

Jupse, 't was prachtig vandaag, schoon zunnetje, geen bitje wind :-D
eindelijk eens wa anders dan molhopen en slijk.
Merci aan één frustiebiker om me gezelschap te houden laatste 10km (sorry aan de P om hem achter te laten) [/code]
't is niet vent je moest gie ook je benen s kunnen uitslaan é :lol: maar denk dat toch 20 km was wé 8)
Merci aande andere frustiebiker's die een beetje mien gangmakers waren tot op 't laatste da'k ook moest plooien.
't was der ééntje voe volgend jaar terug te komen !!!
grtz
P
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

verslag staat online

greetzzzzzz
moviestar 8)
Brozie
Mountainbiker

Post by Brozie »

Al het goede dat hierboven al neergepend werd, kan ik alleen maar beamen :P Prachtig, droog parcours. Een suggestie aan de organisatie : maak er volgende keer maar een tweedaagse van. Dan kan ik - zoals gisteren - de zaterdag met mijn kids komen biken en de zondag dan eens serieus komen vlammen #-o
Kom zeker vlg jaar weer af !
frustie TB
Mountainbiker

Post by frustie TB »

de P wrote:
Merci aande andere frustiebiker's die een beetje mien gangmakers waren tot op 't laatste da'k ook moest plooien.

Dat hebben wij graag gedaan
gr
Tom
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

Ook deze tocht gereden samen met de daring boys. Heel mooie tocht met op het laatst de doortocht door het provincaaldomein en het domein van het leger. Chapeau voor de inrichters dat ze dit verkregen hebben. heb op het einde van dez tocht okk nog filiberke en echtgenote gezien.
lastigen
Mountainbiker

Post by lastigen »

het was weer dik in orde in sijsele. goede rit en veel volk in de apres
de zon was van de partij wat aangenaam meegenomen was.
zeer goede bepijling.
volgend jaar ben ik terug van de partij
berichte voor geert : het was een een aangename kennismaking , lekker tempo.
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Sijsele was idd in orde!
t Was den eerste keer dat k deze rit deed en k moet zeggen, t was de moeite.
t Weer en het parcours waren voor mij ideaal: niet te warm, droog en geen modder!!
k Had sinds nieuwjaar bijna niet meer gereden en dat voelde ik wel een beetje aan de conditie, maar al bij al de 48km toch afgehaspeld in minder dan 2u (incl bevoorrading).

Grote kans dat ze mij volgend jaar opnieuw zien. =D> :-D
Post Reply