FLAUW-ZWART:::kalm he,,,blauw-zwart club vant stadi-Mac wrote:Tijdens het fietsen heb ik nog koppeltjes tegengekomen, maar op mijn loop route zie ik er regelmatig van "katoen" gevenZe denken allemaal dat het een rustige plaats is, maar niets is minder waar.
Wat ik wel veel doe, is met mijn Cercle wielertrui doorheen het Olymiapark naar huis rijden. De supporters van onze flauw-zwarte buren kijken steevast raar op. Ik hou ook genoeg snelheid om geen hooligan tegen te komen die graag motten uitdeelt.
Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Dreo en Wee
- Mountainbiker
Post by Dreo en Wee »
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
aha er schieten me nog enkele anekdotekes binnen!
- eens 2everzwijnenen voor me ingelopen
- in anheé eens ne keer ne STIER tegengekomen op het traject!! man man die stond just achter ne bocht!
- het ergste dat ik ooit tegenkwam was in wissant!! man vanop 200 meter zagen we daar iemand liggen op de weg! bleek dat een vogelverschrikker zijn met botten en blauwe overal aan en petje! het was just ne mens, wij dachten dat daar éne dood lag!!
- ook heb ik ooit eens ne eekhoorn doodgereden
- in testelt aan de mast eens over nen dikke bobbel gereden, bleek dat een schildpad van 35 cm te zijn!
- en ook in testelt, daar aan de mast kwam ik een groepke chinese studenten tegen die daar kwamen wandelen, die hadden nog nooit ne biker gezien denk ik want ik heb met alle chinezen op de foto toen gestaan!!!!
- eens 2everzwijnenen voor me ingelopen
- in anheé eens ne keer ne STIER tegengekomen op het traject!! man man die stond just achter ne bocht!
- het ergste dat ik ooit tegenkwam was in wissant!! man vanop 200 meter zagen we daar iemand liggen op de weg! bleek dat een vogelverschrikker zijn met botten en blauwe overal aan en petje! het was just ne mens, wij dachten dat daar éne dood lag!!
- ook heb ik ooit eens ne eekhoorn doodgereden
- in testelt aan de mast eens over nen dikke bobbel gereden, bleek dat een schildpad van 35 cm te zijn!
- en ook in testelt, daar aan de mast kwam ik een groepke chinese studenten tegen die daar kwamen wandelen, die hadden nog nooit ne biker gezien denk ik want ik heb met alle chinezen op de foto toen gestaan!!!!
- Achnaton
- Mountainbiker
één van de leukere momenten op de fiets was toen er mij een valk op ooghoogte voorbijvloog en mooi voor mij bleef vliegen tussen de bomen... was dan meer mooi zicht dan anekdote eigenlijk.
Verder heb ik denk ik eens een vleermuis tegen mijn hoofd gekregen.. uiterst bizar, kdacht dat die dieren perfect 'zicht' hadden met hun sonar achtige zintuigen.
Verder heb ik denk ik eens een vleermuis tegen mijn hoofd gekregen.. uiterst bizar, kdacht dat die dieren perfect 'zicht' hadden met hun sonar achtige zintuigen.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
paar konijnen die voor mijn voorste wielen springen
van mijnen Bike
en ook een bende wilde Canadese ganzen
proberen ontwijken
in het Puyenbroek van Wachtebeke
van mijnen Bike
en ook een bende wilde Canadese ganzen
proberen ontwijken
in het Puyenbroek van Wachtebeke
- EL_NOPPES
- Mountainbiker
eens een ontsnapte chiuaua doodgereden met parijs roubaix
iemand die viel vlak voor mij waar ik over moest springen(gelukkig voor die andere is mijn 2de hobby trialbiken)
een postbode die eens in ons wiel kwam zitten op wegtraining
doodgereden beesten hier en daar :?
iemand die in een vreet sjieke kostuum een modderige TT gereden had , man was dat lachen jong
en ook eens moeten een stel kinderen op hun plaats zetten nadat ze met steentjes begonnen te smijten terwijl we aan het trainen waren op techniek nabij een speeltuin
verder nie veel meer, ma biken is zelf zonder die anekdote's leuk é
iemand die viel vlak voor mij waar ik over moest springen(gelukkig voor die andere is mijn 2de hobby trialbiken)
een postbode die eens in ons wiel kwam zitten op wegtraining
doodgereden beesten hier en daar :?
iemand die in een vreet sjieke kostuum een modderige TT gereden had , man was dat lachen jong
en ook eens moeten een stel kinderen op hun plaats zetten nadat ze met steentjes begonnen te smijten terwijl we aan het trainen waren op techniek nabij een speeltuin
verder nie veel meer, ma biken is zelf zonder die anekdote's leuk é
- vuul vintje
- Mountainbiker
- Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20
Post by vuul vintje »
Heb eens, bij een doordeweeks tochtje rond het Ieperse, bijna op zo'n obus vanuit één van de 2 wereldoorlogen gereden
.Dat ding stond daar pal in de midden van zo'n boerenslag, eerst dacht ik; amaai; zien dat ik die grote steen ontwijk
maar bij nader inzien was het iets explosiever...
.De rest van die rit heb ik zeker geen enkel verdacht 'bultje' uit het oog verloren

- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Tijdens de Regiotour zat er op een singletrack in een bos plots ne mol voor mij. Heb mijn dierenliefde getoond door te stoppen en iets verder van het pad af in het gras te zetten. Als dank beet die hufter wel in mn vinger...
En ook es bij ons in de buurt 2 gasten betrapt die (
nee, niet wa je denkt) drugs aant consumeren waren. Bij ons in de gemeente zijn er een paar hollewegen voor bekend. Kopen op de parking van het kerkhof en iets verder in de velden gaan gebruiken. Mijn trainingsparcours loopt langs daar. Die 2 waren nogal verschoten hoor. Ze dachten da ze daar ergens in e godvergeten gat stonden en plots komt daar nen biker die daar kost wat kost voorbij wil 
En ook es bij ons in de buurt 2 gasten betrapt die (