Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
Ongeloofelijk maar waar ik heb het gemist
(tip , hint ... )
Kheb alleen de laatste 5 minute gezien.
Kheb alleen de laatste 5 minute gezien.
wat mij opviel:
- hij traint met een ochtendpols van 65
en rijdt daarbij zijn trainingspartner versluys uit het wiel (die stelt dat hij een ongelofelijke vooruitgang geboekt heeft i.v.m. een aantal maanden terug)
- hij stelt dat hij veel kracht heeft op lage hartslagen maar nog niet bij hoge hartslagen (ik dacht dat je een hoge hs kreeg doordat je meer watt trapt, maar zo simpel is het blijkbaar niet)
- zenuwwachtigheid bij die dopingcontrole in Schotland, zowel bij hem (veel praten) als zijn entourage (bezorgd kijkende broer), en daarna een hoogst uitzonderlijke opgave wegens 'platte moraal' (toeval allicht)
- idd een schitterend parcours (al kregen we er maar een paar flarden van te zien) maar die highlands zijn in hun geheel schitterend, in het bijzonder voor hiking en mtbiken
- hij traint met een ochtendpols van 65
- hij stelt dat hij veel kracht heeft op lage hartslagen maar nog niet bij hoge hartslagen (ik dacht dat je een hoge hs kreeg doordat je meer watt trapt, maar zo simpel is het blijkbaar niet)
- zenuwwachtigheid bij die dopingcontrole in Schotland, zowel bij hem (veel praten) als zijn entourage (bezorgd kijkende broer), en daarna een hoogst uitzonderlijke opgave wegens 'platte moraal' (toeval allicht)
- idd een schitterend parcours (al kregen we er maar een paar flarden van te zien) maar die highlands zijn in hun geheel schitterend, in het bijzonder voor hiking en mtbiken
Dat is mij ook al opgevallen!Zensability wrote:Wa mij opgevallen is- ook in de eerste afleveringen- als die mensen elkaar zien, doen die precies of ze mekaar al 25 jaar niemeer gezien hebben![]()
Maar allez, iedereen zijn gewoontes hè. Het viel me gewoon op.