3/02/2007 Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hottentotje
Mountainbiker

Post by hottentotje »

Lap, die staat er al op voor volgend jaar!
Mooie rit, veel bos, veel zon: kon nie beter. En ook de soep op de bevoorrading smaakte.

Tot volgend jaar!
klein plateautje
Kerstman
Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly

Post by klein plateautje »

Na 5 jaar Ingooigem staat den tocht hier in Sijsele voor de komende 5 jaar op den agenda zulle. =D> =D>

Zeeeeer veeeel off-road met leuke bossen en privé stukken.Denk dat de verhouding off-road70-road30procent zeker niet [-X overdreven was.

Samen met Traxer en Filliberke de 45 km gereden aan een leuk tempootje (de vrouwkes gingen voor de 37)en we waren eerder terug dan gedacht;maar het parcours lag er dan ook uitstekend bij.
Geen spatje modder tegengekomen,wat dan ook zijn voordelen heeft voor den après.(fietske niet moeten afspuiten)
Een douchke gepakt(zo heb ik er geen thuis zulle #-o ) en nog een leuk aprèstje :drunk: met Traxer,Filliberke,Fredje Kubiek,Superfanneke,Klein Plateautje,Sandra en ikzelve ook hé.

't was den eerste keer dat ik naar hier kwam :bounce: :bounce: en kan alleen maar zeggen dat de afwezigen volgend jaar maar ne keer moeten overwegen om deze tocht ne keer te rijden;het zal jullie niet spijten.!!!

Nen dikke proficiat aan de inrichting. =D> =D> =D>

Bij leven en welzijn tot volgend jaar.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

klein plateautje wrote:Na 5 jaar Ingooigem staat den tocht hier in Sijsele voor de komende 5 jaar op den agenda zulle. =D> =D>

Zeeeeer veeeel off-road met leuke bossen en privé stukken.Denk dat de verhouding off-road70-road30procent zeker niet [-X overdreven was.

Samen met Traxer en Filliberke de 45 km gereden aan een leuk tempootje (de vrouwkes gingen voor de 37)en we waren eerder terug dan gedacht;maar het parcours lag er dan ook uitstekend bij.
Geen spatje modder tegengekomen,wat dan ook zijn voordelen heeft voor den après.(fietske niet moeten afspuiten)
Een douchke gepakt(zo heb ik er geen thuis zulle #-o ) en nog een leuk aprèstje :drunk: met Traxer,Filliberke,Fredje Kubiek,Superfanneke,Klein Plateautje,Sandra en ikzelve ook hé.

't was den eerste keer dat ik naar hier kwam :bounce: :bounce: en kan alleen maar zeggen dat de afwezigen volgend jaar maar ne keer moeten overwegen om deze tocht ne keer te rijden;het zal jullie niet spijten.!!!

Nen dikke proficiat aan de inrichting. =D> =D> =D>

Bij leven en welzijn tot volgend jaar.

Klein plateautje heeft haar weer vergeten uit te loggen(of is het ik die mij heb vergeten in te loggen?)
We hebben wel alletwee dezelfde dezelfde mening over wat hier geschreven is ;.....liefde is............... #-o :wink: :oops:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Deze morgen een super tt'ke gereden, eindelijk nog ne keer het zonneke, een mooi en vooral goed berijdbaar parkoer, joepie gene modder :bounce: en geen wind :bounce: , meer moet dat echt niet zijn.

Goed uitgepijld, goeie bevoorading, goeie après, enz....

Nen dikken proficiat aan het ganse team. =D> =D>
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

=D> =D>
Niks op aan te merken,voor mij mocht het wel wat zwaarder liggen.
Maar dit is persoonlijk natuurlijk. :roll:
Had de zon besteld en zie :-D ze was er.
Helaaaaas mijn sleutelkes niet mee om vlug een v/d chique douches onder de arm te nemen.
Merci aan één frustiebiker om me gezelschap te houden laatste 10km (sorry aan de P om hem achter te laten)

See you next year Sijsele
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Heel leuke tocht, zoals steeds. =D> =D> =D> Prima organisatie en puik parcours. De zon die door de nevel op de velden en bossen scheen maakte het plaatje compleet. :-D Bedankt ook voor het gezelschap en de après. Heel erg graag tot volgend jaar. 8)
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Sijsele de rit was dik in orde. TT omgekeerd tov van de vorige jaren en een paar nieuwe offroad stukken ertussen gestoken. Was ook blij dat er eindelijk eens een rit kon gereden worden zonder modder en met het zonnetje van de partij kon het niet meer stuk. Eerste deel door omstandigheden een ietsje kalmer gereden maar het tweede deel toch aan een voor mij behoorlijk tempo afgelegd. :evil: . Heb zelfs moviestar een drietal keer kunnen passeren. :wink:
Vandaag samen gereden met forumlid "lastigen". Een aangename kennismaking :-D Hopelijk was dit wederzijds.
Bevoorrading, bepijling enz waren OK. Den après met de St Rita trappers was ook inorde. :drunk:.

Wtc Olympia schrijf ons maar in voor volgend jaar. We komen zeker terug :-D
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Yow,
t'was geleden van de kersttocht in Wingene dat ik nog een toertochtje gereden had.Hoog tijd dus om er ne keer werk van te maken.
Ik had nog nooit de rit in Sijsele gereden maar ik had al op onze rit van de bikdevils beslist om het dit seizoen wel eens te doen.Reden :Er was één iemand van de club van Sijsele op onze rit ondanks een rit van de KWB in Sijsele op dezelfde dag.
En ik heb echt genoten van begin tot einde.Begin = Pittem en Einde = Pittem.
107 Km op de teller aan 24 gem.
Ondanks mijn lange stop viel het dus dik mee.
Sijsele , Bedankt !
betonboerke
Mountainbiker

sijsele

Post by betonboerke »

mooie tocht veel "off-road" , mooie dreven, geen modder gezien das lang geleden!! Elke tocht heeft zijn charmes , toch is het moeilijk in deze streek zo een mooie tocht te organiseren ,chapeau!!
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

bovenvermelde commentaren moet ik beamen, gewoon een schitterende tocht in een mooi weertje :bounce:

@geertje ja ja een relaxe toer gereden met m'n collega superiabiker Stefaan, hij deed vandaag z'n wederoptreden na 2 maanden gekwetst te zijn, na 30 km was z'n pijp uit en werd het een slakkegangetje naar de finish.

greetzzzzzz
moviestar 8)

verslag volgt
Post Reply