Sigma evo X pro

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Deze lichten geven wel heel veel licht. Tijdens de nachtelijke TT van Torhout reed ik mee met iemand die dat had. Ewel, ik zag alles enorm goed. Onwaarschijnlijk. Ik denk me deze set ook nog aan te schaffen.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Nog een vraagje. Heeft de pro-NIpack een platte zijde?

Ik zou eens proberen om de de NIpack met velcro op mijn frame te monteren.
Ik ga ervan uit als de platte zijde vol velcro hangt die zal blijven kleven aan mijn frame.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

deze lamp is verkozen tot beste in de O2 biker van in het najaar
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Idd. Heb het artikel door gekregen. Het is wel relatief als je zegt de "beste" lamp. Het is de beste lamp wat prijs/kwaliteit betreft. De lupine wilma is stukken beter maar voor dat geld kan je ruimschoots gans je living verlichten. :-)
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Er is een beugeltje bij, dat kan je eender waar monteren, ook op je frame.
De batterij (is niet vlak maar licht gebogen) kan je er dan in/uit klikken.
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

bij van eyck 56 euro voor de 2 lampen en de gooedkope(grote zware batterij) bn er echt content van
The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

ik heb er momenteel een probleem mee ,in het begin werkte die goed maar als ik nu die lamp opzet dan gaat die vanzelf uit na 1 a 2 min , zelfs met een volle battery

Heeft er nog iemand dezelfde ervaring mee of heeft er iemand dit probleem kunnen oplossen?
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Gisteren voor het eerst met deze lampjes gereden. Heb wel gekozen voor de Pro. (ik heb geen bidonhouder). Die platte batterij is heel gemakkelijk vast te zetten op het frame.
Tijdens de nachttocht heb ik op de offroadstukken steeds de 10watt-lamp gebruikt. Met de 6watt-lamp heb je voldoende op verharde wegen.
De verlichting is zeker voldoende om nachttochtjes te doen en meer heb ik echt niet nodig. Een petzl op het hoofd om in de bochten te kunnen kijken is wel handig. Wat de autonomie betreft zal ik toch een tweede batterij aanschaffen om langer te kunnen rijden. In de laatste 2 km van de 42 gaf een rood lampje aan dat de batterij bijna op was. Ze was wel niet optimaal geladen.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

The Cisse wrote:ik heb er momenteel een probleem mee ,in het begin werkte die goed maar als ik nu die lamp opzet dan gaat die vanzelf uit na 1 a 2 min , zelfs met een volle battery

Heeft er nog iemand dezelfde ervaring mee of heeft er iemand dit probleem kunnen oplossen?
Waarschijnlijk zal de batterij stuk zijn. Een collega van me kreeg direct een nieuwe bij zijn LBS...
The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

ik twijfel of het de battery is want met de gewone pro (5 watt) kan ik toch 4 uur rijden ,die werkt wel normaal
Post Reply