Sigma evo X pro
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- nebraz
- Mountainbiker
Gisteren voor het eerst met deze lampjes gereden. Heb wel gekozen voor de Pro. (ik heb geen bidonhouder). Die platte batterij is heel gemakkelijk vast te zetten op het frame.
Tijdens de nachttocht heb ik op de offroadstukken steeds de 10watt-lamp gebruikt. Met de 6watt-lamp heb je voldoende op verharde wegen.
De verlichting is zeker voldoende om nachttochtjes te doen en meer heb ik echt niet nodig. Een petzl op het hoofd om in de bochten te kunnen kijken is wel handig. Wat de autonomie betreft zal ik toch een tweede batterij aanschaffen om langer te kunnen rijden. In de laatste 2 km van de 42 gaf een rood lampje aan dat de batterij bijna op was. Ze was wel niet optimaal geladen.
Tijdens de nachttocht heb ik op de offroadstukken steeds de 10watt-lamp gebruikt. Met de 6watt-lamp heb je voldoende op verharde wegen.
De verlichting is zeker voldoende om nachttochtjes te doen en meer heb ik echt niet nodig. Een petzl op het hoofd om in de bochten te kunnen kijken is wel handig. Wat de autonomie betreft zal ik toch een tweede batterij aanschaffen om langer te kunnen rijden. In de laatste 2 km van de 42 gaf een rood lampje aan dat de batterij bijna op was. Ze was wel niet optimaal geladen.
Waarschijnlijk zal de batterij stuk zijn. Een collega van me kreeg direct een nieuwe bij zijn LBS...The Cisse wrote:ik heb er momenteel een probleem mee ,in het begin werkte die goed maar als ik nu die lamp opzet dan gaat die vanzelf uit na 1 a 2 min , zelfs met een volle battery
Heeft er nog iemand dezelfde ervaring mee of heeft er iemand dit probleem kunnen oplossen?