Logboek

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Karen wrote:Op de volgende site kan je een online trainingsdagboek terugvinden.
Dat kan je natuurlijk je gegevens kwijtspelen als de site ooit opgedoekt/verkocht wordt. Bij voorkeur toch liefst een standalone oplossing of een combinatie van beiden.

Ik heb al wat met CrossTrak zitten spelen gisteren. Heb zelfs als een webclubje opgericht : "Belgian Mountainbike Site".
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

en kan ik daar bv ook bijkomen?
ik heb het mijne volledig gepersionaliseerd, nederlands :wink:
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Natuurlijk,

1. ga naar de website http://www.crosstrak.com/
2. klik helemaal rechtsboven op "webclubs"
3. klik vervolgens op de button "Join webclub"
4. eventueel login ID en paswoord (indien gevraagd anders naar direct stap 5)
5. selecteer vervolgens "cycling" en ram op de "submit information" button
6. selecteer vervolgens "www mountainbike be" in de lijst (momenteel op de voorlaatste plaats) en ram opnieuw op de "submit information" button (helemaal onderaan)
7. Vervolgens dien je in de Crosstrak menubar voor "online features" te kiezen en vervolgens "webclub update"

Eventueel onder "setup" het IP adres (niet DNS naam) van de proxy server + poort opgeven. Het werkt voor mij zelfs door de firewall.

Voorlopig ben ik nog helemaal alleen in onze club :(

Ik heb de start datum voor de club op 1/1/2003 gezet. Kan later nog vervroegd worden zodat ook oudere gegevens in rekening gebracht worden.
Last edited by Quadrifoglio on Tue 30 Dec 2003 10:35, edited 2 times in total.
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

eum ligt het aan mijn programma of zijn we nog maar met 2 in die "club"?
Guest

Post by Guest »

Quadrifoglio wrote:En kan je ook manueel gegevens invullen die Polar & Cyclosport toestanden of aanvaarden die enkel input van de hartslagtmeters zelf?
De Ciclopsort houdt zowat alles bij en toont autoamtisch alles wat er ook maar te meten is.
Voor sommige gegevens verschijnen er invulvelden die de Hac natuurlijk niet kan weten en je zelf moet aanvullen (bv plaats vertrek - plaats aankomst.
De automatisch geregistreerde gegevens kan je ook manueel aanpassen.
Indien je vb. een TT hebt opgeslagen zal hij deze gegeven tonen. Rij je daarna nog naar huis met de fiets (zonder te recorden) kan je deze gegevens (afstand, Hm, Hartslagzone, tijd) nog manueel 'bijvullen' en alles wordt dan automatisch herberekend.
En je hebt ook nog een blanco scherm waar je alles en nog wat kan aan toevoegen over de rit zelf.
Op je overzichtsagenda kan je dan ook nog eens pushpins toevoegen aan bepaalde data (vb. Ketting en cassette vervangen,...)
Indien je over een .jpg afbeelding van je TT beschikt kan je deze zelfs toevoegen aan je rit.
enz enz...
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

focus_wrc wrote:eum ligt het aan mijn programma of zijn we nog maar met 2 in die "club"?
't ligt niet aan uw programma. We zijn inderdaad nog maar met 2.
Rec
Mountainbiker

Post by Rec »

Quadrifoglio wrote:
focus_wrc wrote:eum ligt het aan mijn programma of zijn we nog maar met 2 in die "club"?
't ligt niet aan uw programma. We zijn inderdaad nog maar met 2.
Kheb me geregistreerd, maar geraak niet bij het programma zonder centen te betalen :(
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Je kan altijd eens googlen naar enkele russiche sites; dan vind je alvast een iets oudere versie...

hier bijvoorbeeld (vervolgens klikken op link recht onder 5,2Mb )
Last edited by Quadrifoglio on Tue 30 Sep 2003 11:17, edited 1 time in total.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik hou ook alles bij in exell voor zover ik er kan mee werken tenminste maar deze gaat nog redelijk makkelijk, ik hou reeds al een jaar of drie vier alles bij van al men kilometers bij zowel op de weg als mtb.
Ik heb ook es gekeken bij de wielerbond maar vind niks terug van dat trainingschema of wat ge daar kunt downen zenne.

Gizmo 8)
Nico Wils
Mountainbiker

Post by Nico Wils »

Ik hou alles bij via de software van ciclosport,gemakkelijk,een echte luxe en je kan ook manueel alles bij vullen indien je wenst.
En hij houdt ook alle data tot maximum 64u vast,dus als je een weekje in het buitenland gaat trainen geen probleem als je thuis komt;gewoon via de interface uitlezen op je pc ,wat aanvullen en klaar is kees.
Zaaaallliiiiigggggggg................... =D>
Post Reply