3/2/2007 MTB-tocht Keiheuvel Balen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

Guidoker wrote:
plonsita wrote:Een mooi vraagje :

ik lees hier al een paar keer dat het eerste gedeelte bijna puur bestaat uit singletracks.

Stel dat ik de toer van 24 of de 34 km 2x rij, rij ik daar puur over die singletracks ?
Zowel de 24, 34 als 44 Km. loopt ongeveer voor de helft, dus tot aan de pauze, over dat eerste gedeelte met die veelvuldige ST's.
Nogal wat bikers rijden 2 maal het eerste gedeelte, als ze dan voor de 2de maal aan de pauze komen kunnen ze terug naar de start/aankomst rijden, die op ongeveer 500 M. van de pauzeplaats ligt.
Ook in het 2de gedeelte liggen nogal wat ST's. Volgens mij ook zeer de moeite!

Vandaag het parcours afgepeild, het ligt er prachtig bij.

kan dat zijn dat jullie met drie tesamen waren. ik denk dat ik jullie tegen ben gekomen in de sint-janstraat aan het parkske met de molenstraat.

het was rond 20 voor 5 denk ik
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Wij zullen er ook zijn. Vertrekken in Genk om 12h30 en zullen dus rond 13h30 aan de inschrijving zijn.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik koom ok af met nog een xcbiker.
Guidoker
Mountainbiker

Post by Guidoker »

Ief wrote:
Guidoker wrote:
plonsita wrote:Een mooi vraagje :

ik lees hier al een paar keer dat het eerste gedeelte bijna puur bestaat uit singletracks.

Stel dat ik de toer van 24 of de 34 km 2x rij, rij ik daar puur over die singletracks ?
Zowel de 24, 34 als 44 Km. loopt ongeveer voor de helft, dus tot aan de pauze, over dat eerste gedeelte met die veelvuldige ST's.
Nogal wat bikers rijden 2 maal het eerste gedeelte, als ze dan voor de 2de maal aan de pauze komen kunnen ze terug naar de start/aankomst rijden, die op ongeveer 500 M. van de pauzeplaats ligt.
Ook in het 2de gedeelte liggen nogal wat ST's. Volgens mij ook zeer de moeite!

Vandaag het parcours afgepeild, het ligt er prachtig bij.

kan dat zijn dat jullie met drie tesamen waren. ik denk dat ik jullie tegen ben gekomen in de sint-janstraat aan het parkske met de molenstraat.

het was rond 20 voor 5 denk ik
Goed gezien van den Ief! Dat waren er wel maar 3 van de 10 die geholpen hebben, onderweg naar het clublokaal om hun grote dorst :wink: te lessen.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Ben nu nog hard aant werken,strax ff slapen en ik ben er ook(hopelijk word ik op tijd wakker) #-o
Vertrek rond 12u30.
tot strax
man toch wat ben ik moe :oops:
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Wa nen toer!!!
knap knap knap.
Dit is het waarom ik zo vroe ben opgestaan.
En hopla morgen naar Wessel.
petruske
Mountainbiker

3/02/balen

Post by petruske »

waren alle toeren maar gelijk deze ,proficiat mannen mij zie je daar zekers telkens terug
was wel redelijk moe na 5 maanden stil te liggen maar moet eens beginnen e en echt geen spijt van gehad dat het balen was
dankje voor een namiddag vol plezier en goed weer =D> :-D
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Voila se ook een toerke gaan doen in Balen. Awel deze is zijn sterren dubbel en dik waard. Prachtig parkoer, dito weer :-D , uitstekende bevoorrading en op het eind nog een blikske cola zero =D> =D> chapeau chapeau . Heb hier genoten tot en met in singletrack heaven, wel moeten beperken tot 30 km ( Laatste splitsing 24 genomen) wegens opspelende krampen, maar het ging al een stuk beter dan vorige week in Hasselt. Van de knie eigenlijk nie veel last gehad maar na 4 maanden inactiviteit laat de conditie natuurlijk te wensen over. Jammer genoeg Maltje net gemist aan het vertrek :( maar dien had ik toch nie kunnen bijhouden peis ik :oops: :P verder nog enkele forummers gezien. In ieder geval een aangename namiddag gehad en deze staat opnieuw en met stip genoteerd voor volgend jaar. :wink:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik vond het echt een bangelijk goed tochtje. was aangepikt in een treintje dat bestond uit een carbonne trek 8.8 met een pace rc31 , en 2 scott scale's carbon. maar op de vele singletracks was het niet gemakkelijk om als een treintje ergens voorbij te steken. dus bleef ik meestal ergens achterwegen. heb ze dan maar laten rijden. na de bevoorrading bij 2 cube bikers (van luc smets denk ik) en ééntje met een gary fisher (met 28" wielen denk ik) aangepikt. die mannen reden nogal surieus door en daar ben ik dan maar aangepikt. de laatste km's baan heb ik dan maar kop getrokken en ik hoop dat ze alle3 afgezien hebben in men wiel! :lol:
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Ja wadde, wa was da seg!! :-D Zoiets hebbek nog nooit meegemaakt.=D>
Singletrack van start tot finish. Elk paadje kende ik uit vorige tt's en trainingen hier maar toch heb ik van elke meter genoten.
Kheb zelfs de 45 én de 25km gedaan om zeker te zijn dat k overal geweest was :P

Bevoorrading: zeer uitgebreid en er was meer dan genoeg.
Bepijling: piekfijn in orde.

Geen minpuntje te bespeuren =D>=D> =D>

Wanneer ist volgend jaar? :P

Grtz
Post Reply