11/02/07 - Heverlee (MBC de ZoeNK)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Luc wrote:
Lukke wrote:Komaan naamgenoot voor een inspanningstest laat ge de Zoenk toch niet?
Jokke wrote:'k Stel voor dat je die inspanningstest bij ons komt doen 8)
Als je de 65 km aan 25 km/u gemiddeld kunt uitrijden, verklaar ik je in goede conditie :-D
Lol, ik denk dat die verklaring er dan nooit gaat komen :oops:
Ik vind het zelf ook heel jammer, maar als ik dit wel zou doen zou die test gewoon waardeloos en weggesmeten geld zijn. Volgend jaar doe ik hem dubbel hé :wink: (geen officiele belofte hoor, of ik moest bovenvermelde verklaring dan op een ondertekend zoenk documentje ontvangen lol)
dubbel??

@Jokke: contract opstellen...daar gaat volk naar komen kijken :wink:
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Willy D wrote: dubbel??

Ik weet dat er een mythe op rust, en wilde deze gewoon nog eens even voeden :wink:

BTW, ik ken er nog zo éné in Kontich die dat wel eens wil doen hoor, zijne naam begint met een W geloof ik :P
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Luc wrote:

Ik weet dat er een mythe op rust, en wilde deze gewoon nog eens even voeden :wink:

BTW, ik ken er nog zo éné in Kontich die dat wel eens wil doen hoor, zijne naam begint met een W geloof ik :P
T'is een mythe...wie hem dubbelt wordt onsterfelijk 8)
maar t'is enkel al ne straffe toer en 2 x 65 is 130 km.

Enfin, met deze is de mythe nog ewa groter...en vooraleer er stomme beloftes gedaan worden :roll: :wink:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ik zeg u : niemand is er ooit in geslaagd in die Dubbel !

Wie zich wil wagen MOET tijdig vertrekken en laat best wat weten, dan kunnen we daar altijd een beetje mee rekening houden, een beetje he want de 2de ronde kan je meestal de tocht nog doen en voortgaan op het gevormde spoor, 1 dag later is het risico op verloren rijden al groter en een week later zie je er al niets meer van ...
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

phille wrote:ik zeg u : niemand is er ooit in geslaagd in die Dubbel !

Wie zich wil wagen MOET tijdig vertrekken en laat best wat weten, dan kunnen we daar altijd een beetje mee rekening houden, een beetje he want de 2de ronde kan je meestal de tocht nog doen en voortgaan op het gevormde spoor, 1 dag later is het risico op verloren rijden al groter en een week later zie je er al niets meer van ...
tja, ik heb vorig jaar op zaterdag 50km en op zondag 75km gedaan op jullie parkoers, maar wel met een vrij zware rugzak met vanalles in, en het tweede deel hotsend achter een bende losgeslegen MTB Team Langdorpers...

Dit jaar zal het wel iets gelijkaardigs worden denk ik.
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Iegienie wrote:
phille wrote:ik zeg u : niemand is er ooit in geslaagd in die Dubbel !

tja, ik heb vorig jaar op zaterdag 50km en op zondag 75km gedaan op jullie parkoers, maar wel met een vrij zware rugzak met vanalles in, en het tweede deel hotsend achter een bende losgeslegen MTB Team Langdorpers...

Dit jaar zal het wel iets gelijkaardigs worden denk ik.
Lol, ik beloof je, als de week nadien Iegienie en Willy D zot genoeg zijn om mee te doen dan dubbelen we hem (zelfde uitzondering van de baggertoestanden uitgesloten natuurlijk) 8)
It's up to you, guys :wink:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

wel, kmoet eigenlijk zeggen dat ik het uit "trainingsoogpunt" wat uit mijnen kop gezet heb. 130km, das al rap 7h onderweg, en op dit moment van het jaar is dat toch wel een beetje van het goede te veel.
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Iegienie wrote:wel, kmoet eigenlijk zeggen dat ik het uit "trainingsoogpunt" wat uit mijnen kop gezet heb. 130km, das al rap 7h onderweg, en op dit moment van het jaar is dat toch wel een beetje van het goede te veel.
Volledig begrijpelijk en terechte opmerking, bij gelegenheid proberen we het wel eens wat later op het jaar. Ge weet duidelijk hoe je mij moet ompraten en waar ik gevoelig aan ben :wink:

Maar om terug on topic te gaan: Allen, rijd die Zoenk TT want het is mee van het beste wat je hier in vlaanderen kan voorgeschoteld krijgen !
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Willy D wrote:
Luc wrote:

T'is een mythe...wie hem dubbelt wordt onsterfelijk 8)
maar t'is enkel al ne straffe toer en 2 x 65 is 130 km.

Enfin, met deze is de mythe nog ewa groter...en vooraleer er stomme beloftes gedaan worden :roll: :wink:
Wie doet volgend jaar mee (dit jaar niet, 'k moet op tijd thuis zijn)? Luc, Willy, ikke, wie nog :bounce:

Misschien een clubke oprichten: "de hopeloze gevallen met de langen aasem"
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

'k heb vandaag de bloso toer in die bossen gedaan ( heverlee ) , alle lussen gedaan met dezelfde start als de zoenk next week.

'k kan jullie vertellen dat de ondergrond er heel goed bij lag. buiten een paar stukken is de ondergrond redelijk hard en droog. na 55 km had ik amper vuil op m'n bike. veel volk tegengekomen trouwens.
Post Reply