4/2/2007 Westerlo-Averbode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Prima,
vergeet dan wel niet eerst te gaan betalen voor je langs de Tongerlo-tent passeert hé...
Anders ga je er geen krijgen...

Als de weergoden ons zo goed gezind blijven krijgen we zondag een perfect parcours.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

spooky wrote:Prima,
vergeet dan wel niet eerst te gaan betalen voor je langs de Tongerlo-tent passeert hé...
Anders ga je er geen krijgen...
Ik ga zeker mijn inschrijving betalen,ik doe het gewoon om het millieu wat te sparen,niet met de auto rijden geeft minder millieuvervuiling en daarbij fietsen is goed voor de gezondheid.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

G-love wrote:Ik twijfel nog tussen deze en Kalmthout.
Ik denk dat er hier meer bos en meer hoogtemeters aan te pas zullen komen, niet?
Ik heb onlangs Tessenderlo gereden en daar vond ik het alleszins de max.
Is deze TT vergelijkbaar of nog béter?

Ik kom vanuit Maldegem en tis toch een redelijk verre verplaatsing, dus wil ik de goede keuze maken :wink:
Ik doe er zoveel dat ik al vergeten ben hoe de tochten eruit zien.Maar deze is toch wel meer kuitenbijter dan Kalmthout.
Kalmthout is ook mooi,maar das goed voor de rappe manne.
Is wel dichter bij mij thuis,maar ik verkies hellingen nu,moet dringend fietske en benen testen bergop.
:bounce:
Black MTBer
Mountainbiker

Post by Black MTBer »

En waar gaat de Tongerlo tent juist staan ?? :P
B.insane
Mountainbiker

Post by B.insane »

Black MTBer wrote:En waar gaat de Tongerlo tent juist staan ?? :P
Over 't vat en over den toog. :-) 8-[

Ga der dus ook zijn en breng waarschijnlijk hemd ook mee (als die dan al terug is van z'n dropping).
Moet wel eerst nog eens lang 4bikes passeren voor wat materiaal (crank + cassette + ketting + remkabels +...) dan kan ik mijn fietske terug in elkaar steken.
Tot den zondag dus he Spooky.
Merriejane
Mountainbiker

Post by Merriejane »

[quote="spooky"]Bad news vanuit de nescafé hoek.
We hebben vandaag bericht gekregen dat ze niet kunnen komen.
Maar we hebben nog wél samples kunnen vastkrijgen !!!

Soit,
Den Tongerlo staat klaar, dië kunnen ze ons niet meer afpakken.
En als het zondag zo'n zalig weer is als vandaag... wie heeft er dan koffie nodig? Een leuk parcours, een goei bevoorrading en een goeie apres!
Tot zondag![/quote]

Is er toevallig al een vervanging voor de Nescafé?
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Gisteren onze laatste grote vergadering gehad.
Ziet er allemaal heel goed uit.
We kunnen nog melden dat er ook voor de 48 km een tweede bevoorrading ingevoerd is.
Omdat het toch een hele afstand is hebben we dat ingevoerd.
Mogen we dan wél vragen dat iedereen eerlijk is aan de bevoorrading en niet voor heel de familie koeken en energierepen mee neemt. Want dan gaan de laatsten niet veel meer krijgen hé.
De tweede bevoorrading is op een 10/15 km van het einde, maar als je daar al helemaal leeg zit, is dat extra drankje of koekje nog wel handig.
Den Tongerlo staat op ongeveer 800 meter van de aankomst.
We moeten nu ook al zeggen; vergeet het Tongerlo-bonnentje niet af te scheuren van uw inschrijvings-kaartje! Daar staat ook een noodnummer op én geeft u recht op een gratis Tongerlo!
Tot zondag!
De zon zal er zijn, jullie hopelijk ook!
mani
Mountainbiker

Post by mani »

Ik zou de 62km willen proberen, maar als ik dat niet aankan kan ik dan nog terugvallen op de 48km :oops: :P
Conditie is nog niet zo geweldig. :oops:
stefoncube
Mountainbiker

Post by stefoncube »

Ik ga zondag voor 't eerst 'ns meer dan 40 km proberen. Ben nu een tijdje bezig en da zou moeten lukken. Ik veronderstel dat er op dit traject geen "shortcut" is voorzien als ik het niet meer zou zien zitten.

Doorbijten zal de boodschap zijn! Maar ja, den tongel wacht, da's al een hele motivatie.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

is er tijdens de bevoorrading ook een minieme afspuitmogelijkheid? als alles vol modder zit en je moet 62km doen met een slecht schakelende der is ook ni plezant
Post Reply