Van waar zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
en den dezen is ook van de westfluit, van ardooie, niet veel te beleven maar heuvelland en vlaamsche ardennen liggen op fietsbereik tei moa dajt weet
en gobelijn, tochtje in frans vlaanderen spreekt mij wel aan,al veel van gehoord maar ken de streek niet echt
spreken we eens af?
en de heraangelegde koppenberg is in vergelijking met de oude een autostrade geworden, verbreed en effen, de oude was met een gewone fiets bijna niet meer te doen en met een vtt was het zwoegen, jammergenoeg zullen ze na de rvv 2003 muur geraardsbergen ook heraanleggen, die ligt er nochtans redelijk goed bij, enfin dit gezegd zijnde doei
en gobelijn, tochtje in frans vlaanderen spreekt mij wel aan,al veel van gehoord maar ken de streek niet echt
spreken we eens af?
en de heraangelegde koppenberg is in vergelijking met de oude een autostrade geworden, verbreed en effen, de oude was met een gewone fiets bijna niet meer te doen en met een vtt was het zwoegen, jammergenoeg zullen ze na de rvv 2003 muur geraardsbergen ook heraanleggen, die ligt er nochtans redelijk goed bij, enfin dit gezegd zijnde doei
- The natural
- Mountainbiker
Post by The natural »
ben nieuw op de site, mooi initiatief
woon in oostende, ga biken in vlaamse ardennen
binnen kort verhuis ik naar wetteren toevallig wat beter gelegen om te biken
kent er soms iemand een goede fietshandel in buurt (service na verkoop is belangrijkst - ik ben niet de handigste harry)
woon in oostende, ga biken in vlaamse ardennen
binnen kort verhuis ik naar wetteren toevallig wat beter gelegen om te biken
kent er soms iemand een goede fietshandel in buurt (service na verkoop is belangrijkst - ik ben niet de handigste harry)
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Hello,
Ik ben van Dendermonde, is er nog volk van die streek ???
Zin om eens een tochtje te doen ?? Laat iets weten.
PS ben geen super atleet hé
!!
Ik ben van Dendermonde, is er nog volk van die streek ???
Zin om eens een tochtje te doen ?? Laat iets weten.
PS ben geen super atleet hé