3/2/2007 MTB-tocht Keiheuvel Balen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

Nu het weer eens in mijn tuintje te doen is ,
ga ik en mijn broerke nog eens van onze beste kant laten zien 8) .
laten we het beste er van maken te zaterdag :roll:
Guidoker
Mountainbiker

Post by Guidoker »

De inschrijfuren 12.00-15.00 kloppen inderdaad. Kwestie van vroege en late bikers ook de kans te geven. De gedetailleerde routebeschrijving is te bekijken aan de vertrekplaats. De inschrijving is aan het zwembad, parking in de nabijheid van het vliegveld.
Korte beschrijving van de omloop: 1ste gedeelte, tot aan de rustplaats, bijna uitsluitend single-tracks over een zanderige bodem, wat het voordeel biedt dat eventuele neerslag vlug in de bodem sijpelt. Dan een niet te lange afstand verbindingswegen, om terug in de bossen te duiken voor een groot deel single-tracks over een iets meer plakkerige bodem. Rond 3/4 nog een kort verbindingsstuk, daarna nog een mooi stukje bos met als afsluiter een verbindingsstuk terug naar de Keiheuvel.
Afstanden: 12 (Kidstoer) - 24 - 34 - 44 Km.
pacobike
Mountainbiker
Location: Minerva Outback ALU7500 full LX - Merida TFS 900 Magura - Ridley Ignite

Post by pacobike »

Guidoker wrote:De inschrijfuren 12.00-15.00 kloppen inderdaad. Kwestie van vroege en late bikers ook de kans te geven. De gedetailleerde routebeschrijving is te bekijken aan de vertrekplaats. De inschrijving is aan het zwembad, parking in de nabijheid van het vliegveld.
Korte beschrijving van de omloop: 1ste gedeelte, tot aan de rustplaats, bijna uitsluitend single-tracks over een zanderige bodem, wat het voordeel biedt dat eventuele neerslag vlug in de bodem sijpelt. Dan een niet te lange afstand verbindingswegen, om terug in de bossen te duiken voor een groot deel single-tracks over een iets meer plakkerige bodem. Rond 3/4 nog een kort verbindingsstuk, daarna nog een mooi stukje bos met als afsluiter een verbindingsstuk terug naar de Keiheuvel.
Afstanden: 12 (Kidstoer) - 24 - 34 - 44 Km.

Bedankt 'Guidoker' voor de snelle informatie =D> ! Wij komen zeker naar Balen ...

ook dank aan 'Gf biker' voor de link naar de topic van vorig jaar ... wij zijn reuze benieuwd door de goede commentaren in deze topic en kijken er al naar uit ... tot zaterdag.
Ed raket
Mountainbiker

Post by Ed raket »

raketje gaat zijn best doen om deze prachtige rit te biken....
2 jaar geleden hier halverwege moeten stoppen wegens totaal uitgeput
's maandags naar dokter.... dan spoed....... diagnose: zware longontsteking en 10 dagen ziekenhuis, 3 maanden thuis....
pfffffffff
zal er zaterdag wat aan denken op mijn fisherke
FLEE77
Mountainbiker

Post by FLEE77 »

Dacht mijne eerste TT vant jaar zondag in westerlo te rijden maar tzal balen worden.

Aant geen dak hier lees mag ik dees ni missen.
Zal er zaterdag zijn :bounce: :bounce:
Guidoker
Mountainbiker

Post by Guidoker »

Belangrijke informatie:

in de kalender op deze site staat vermeld dat de tocht in Balen in Vlaams-Brabant zou doorgaan. Dit is niet het geval. Het betreft Balen in de provincie Antwerpen, postnummer 2490, grenzend aan Mol, Lommel, Leopoldsburg, Ham.

Men zegge het voort!!

Dank bij voorbaat. :wink:
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Ikke als ST-fan, ga hier zeker op afkomen, pas op dat 't niet waar is wat hier geschreven staat he :P
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Als ik uit men bed geraak kom ik ook.
Mijn fiets kent die grond daar goed denk ik :wink:
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

De mannen van Blijf Jong Genebos zullen ook van de partij zijn,we vertrekken met de bike in Genebos. :bounce:
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

moddercrosser schreef :
Ikke als ST-fan, ga hier zeker op afkomen, pas op dat 't niet waar is wat hier geschreven staat he

Er wordt hier en daar al lichtjes gebibberd! :-?
Post Reply