09/06/07: 7de Hagelandse Chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Het organiseren op zaterdag heeft wel één voordeel...
de eis van gescheiden parkoers voor chrono en toertocht valt weg, want op zaterdag is er uiteraard geen toertocht. tararaaa !
DUS de bosberg DEBOSBERG van Longuevillage wordt beschikbaar voor de chrono !!! Smeert ulle kieten al maar in !!!
Om het globale plaatje niet nog lastiger te maken, gaan we wel hier en daar stukjes uit het parkoers knippen. De exacte cijfers volgen later dan wel.
De suggestie om langer te kunnen starten gaan we echter niet weerhouden.
Waarom ?
Awel, we hebben op het parkoers een pak controleurs en seingevers staan. je moet maar eens een plaatske op het einde van het parkoers toegewezen krijgen, nu moeten die mensen al een uur of vijf op post blijven, als we nog twee uur langer laten vertrekken, dan moeten die mensen nog twee uur langer ter plaatse blijven.
de eis van gescheiden parkoers voor chrono en toertocht valt weg, want op zaterdag is er uiteraard geen toertocht. tararaaa !
DUS de bosberg DEBOSBERG van Longuevillage wordt beschikbaar voor de chrono !!! Smeert ulle kieten al maar in !!!
Om het globale plaatje niet nog lastiger te maken, gaan we wel hier en daar stukjes uit het parkoers knippen. De exacte cijfers volgen later dan wel.
Waarom ?
Awel, we hebben op het parkoers een pak controleurs en seingevers staan. je moet maar eens een plaatske op het einde van het parkoers toegewezen krijgen, nu moeten die mensen al een uur of vijf op post blijven, als we nog twee uur langer laten vertrekken, dan moeten die mensen nog twee uur langer ter plaatse blijven.
Spijtig. Heel spijtig.Iegienie wrote:
Waarom ?
Dan kan ik er alvast niet bij zijn, want op zaterdag moet ik werken tot 12:00.
Ik kan dus pas op de fiets tegen 13:00, maar dan zijnde inschrijvingen reeds een uur afgesloten
De tocht stond nogthans hoog op mijn lijstje. Vorig jaar ook meegereden en ik was erop gebrand om mijn tijd te verbeteren.
Verdomde verkiezingen...
-
biker bertje
- Mountainbiker
Post by biker bertje »
'k vind dit wel triestig voor de mensen van 4u endurance Overpelt. 'k ga nu moeten kiezen terwijl ik eerst overweegde van ze beide te rijden.
Hoe komt eigelijk dat iedereen zomaar in wilde weg met zijn datum kan schuiven?
Door de verkiezingen zijn we genoodzaakt om te verschuiven. Wij hadden het ook liever op zondag gehouden. Nu hebben we er 5 dagen werk aan ipv 3 en moet het halve team op vrijdag verlof nemen om af te pijlen.biker bertje wrote:'k vind dit wel triestig voor de mensen van 4u endurance Overpelt. 'k ga nu moeten kiezen terwijl ik eerst overweegde van ze beide te rijden.
Ook hoort de Hagelandse chrono tot de VISA chrono challenge en moeten we iedereen de kans geven om aan alle chrono's deel te nemen.
Persoonlijk denk ik dat wanneer je op zaterdag een 4 uren wedstrijd rijdt , je in de Hagelandse op zondag niet kan rijden voor wat je waard bent...
Ik denk niet dat er veel bikers aan beide organisaties willen deelnemen. Overpelt zal geen volk verliezen doordat de Hagelandse op een zaterdag valt...