hello,
wij hebben zo ne Twinny load (overgenomen van ouders), maar die dingen waar onze banden in moeten zijn niet breed genoeg, gevolg is dat onze trapas niet diep genoeg in die gleef kan glijden, waardoor we die niet kunnen vastmaken.
En dus nemen wij onze bikes ook ong steeds mee in den break !!
Weet er iemand of je die plastic dingen waar uw banden opstaan bij nen twinny load kan vervangen voor MTB banden ??
Thanks
Sab
Fietsdragers op trekhaak voor MTB
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
Bien Racemachien
- Mountainbiker
Ja ik heb een hawk fietsendrager... Erg stevig en goede frame bevestiging.. enige nadeel is dattie wel aardig zwaar is (spinder is al lichter)Matchbox wrote:Heeft er iemand ervaring met de Spinder Hawk? Ziet er een stevig model uit, maar de gleuven lijken nogal smal voor een MTB.
En de gleuven zijn inderdaar wat smal, maar ik laat gewoon wat lucht uit de band en ik pomp hem weer op nadat de fietsen eraf zijn. Werkt prima
Twinnyload wordt verdeeld door Codagex in België. Bel naar hen om te vragen naar een verdeler in je buurt (heb dat ook ooit zo gedaan).Bien Racemachien wrote:hello,
Weet er iemand of je die plastic dingen waar uw banden opstaan bij nen twinny load kan vervangen voor MTB banden ??
Sab
De wielgleuven kan je apart bijbestellen. Op de site van Twinnyload vind je wel een pdf met alle onderdelen zodat je weet wat je moet bijbestellen.
Bij mij passen de banden er toch prima in (ttz Schwalbe 2.1 inch banden).
- Kristof.
- Mountainbiker
Daar kan ik mij 8 fietsendragers van kopenjviaene wrote:Ik zou een thule EuroClassic913 willen kopen, naar het schijnt is die erg goed.
Enige minpunt: 335 euro! Is dit een eerlijke prijs? Wat denken jullie ervan? Iemand ervaringen mee of een goedkoper adres of alternatief?
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
jviaene wrote:Ik zou een thule EuroClassic913 willen kopen, naar het schijnt is die erg goed.
Enige minpunt: 335 euro! Is dit een eerlijke prijs?
Ik heb momenteel wel een fietsdrager met crankbevestiging maar je krijgt er soms geen tweede fiets op omdat bv. het stuur juist tegen het zadel van de andere fiets zit. En je kan die fietsen dus niet voor- of achteruit schuiven want die pedalen zitten.
Daarom ben ik ook van plan om zo'n Thule te kopen. Is zeer degelijk spul. Maar je zou hem wel goedkoper op de kop moeten kunnen tikken.
In Leuven kost ie 320 €. Naar 't schjnt zou hij in NL veel goedkoper moeten zijn. En ik ga hier in den Belgiek nog eens mijn relaties aanspreken