Transalp Challenge 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Een top MTB'er zal het alleszins niet zijn aangezien hij nog maar pas van de TAC hoorde, eerder een asfaltvreter.
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

Top MTBer of niet, in de TAC word iederen over de zelfde kam gescheerd!
Zelfs Bart Brentjes heeft daar eigenhandig 1uur moeten aanschuiven om zijne sportzak en startnummer te gaan afhalen in die hete tent...
Bij de inschrijving zal dat niet anders zijn! Maar iemand als een Olympisch kampioen zal natuurlijk wel wat voorrang krijgen...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Mick wrote:Top MTBer of niet, in de TAC word iederen over de zelfde kam gescheerd!
Zelfs Bart Brentjes heeft daar eigenhandig 1uur moeten aanschuiven om zijne sportzak en startnummer te gaan afhalen in die hete tent...
Bij de inschrijving zal dat niet anders zijn! Maar iemand als een Olympisch kampioen zal natuurlijk wel wat voorrang krijgen...
ik denk dat er zowiezo een aantal startplaatsen in reserve worden gehouden voor die jongens.
JeTeR
Mountainbiker
Location: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT

Post by JeTeR »

A d r i wrote:ik denk dat er zowiezo een aantal startplaatsen in reserve worden gehouden voor die jongens.
Yep... klopt. Maar dat zijn er max. een stuk of 10. Voor de wereldtop dus. Die gasten hebben zelfs nog de luxe om een paar weekjes voor de start te beslissen of ze meedoen. Al de rest (zelfs top 20 teams van voorgaande jaren), moeten de normale inschrijvingsprocedure volgen en dan hopen dat ze mogen deelnemen...

Nog nieuws: onze foto's staan eindelijk online... www.e2team.be

JeTeR
Pascal Geerts
Mountainbiker

Post by Pascal Geerts »

Motorgirl74 wrote:hello Adri, efkes replikeren op je mailtje.Ten eerste, die persoon die me uitgenodigd heeft is een collega. Hij heeft voor het eerst gehoord van de TA toen hij een wedstrijd in Italie reed. Hij had al aan een andere collega gevraagd of ie zijn partner wou zijn maar die zag da niet zitten. Zeg me nu eens wat daar zo fischy aan is :roll: ? Ik kick op uitdagingen en we zien wel wat het wordt. Maar ik denk dat het heel tof zou zijn als twee collega's van een zelfde bedrijf aan zo'n wedstrijd kunnen meedoen. Daar wil ik wel eens voor tot het uiterste gaan. En wat die inschrijvingen betreft, dat brengt hij wel in orde, hij is beroepsrenner. Misschien tot in de TA... :D
Als dat ne beroepsrenner is zou ek toch al maar beginnen te trainen hoor Motorgirl. Uitdaging of niet, het is voor beiden ambetant als ge veel in niveau verschilt. De eerste denkt: doemme doemme nu stanek hier te wachten, en iedereen rijdt me voorbij. En den tweede denkt: shit eh, ik kan nie volgen, en menne maat is op mij aan't wachten, en dan voelde u weer schuldig.

Goede raad: zorg da ge allebei ongeveer hetzelfde niveau hebt, annes gaat eentje zich vervelen, en den andere gaat tientallen keren sterven!!
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

pascal,

ons gezaag aan het einde van de laatste dag (remember) heeft echt geholpen hoor : je naam staat vermeld bij de finishers lijst op het laatste blad van de BIKE Magazin die nu in de winkel ligt !!!!
jihaaa...
Pascal Geerts
Mountainbiker

Post by Pascal Geerts »

eugene wrote:pascal,

ons gezaag aan het einde van de laatste dag (remember) heeft echt geholpen hoor : je naam staat vermeld bij de finishers lijst op het laatste blad van de BIKE Magazin die nu in de winkel ligt !!!!
jihaaa...
Da's helemaal super!

Ik had men diploma ondertussen ook wel gekregen, maar ben nu toch blij da't ook voor den buitenwereld in orde is!!

Nog es mercie voor u kalmte eeh Eugene! :wink:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

hihihi, er waren er anderen die niet zo kalm waren he. looooooool....

en zeggen dat ik door het leven ga als, ja, als, eum, een, eum...
neenee kgaaat niet zeggen...
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

ja, er waren er anderen die duidelijk op ontploffen stonden!
Maar eind goed al goed! :wink:
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

Beter laat dan nooit :-)
Ons verslag (eigenlijk Marnik zijn verslag) over TA 2003 staat volledig online met heel wat foto's

Geniet ervan ...

www.fastforwardmtb.tk
Post Reply