25/02/07 Nieuwenhove (Waregem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Rock Rider wrote:
oppersquadra wrote:wat heb je toch triestige mensen op dit forum, als club organiseer je iets en voor de eerste pijl hangt krijg je al kritiek
graantje meepikken, kopie van andere organisaties,...blijf dan thuis op 25 februari
voor diegene die een nieuwe TT wel de kans wil geven, beloven we een prachtig parcours, met nieuwe offroad-stukken, door een club die veel ervaring heeft met wegritten te organiseren

greetz
andy
allez, we zullen zien of deze datum nog vrij is :wink:
Anders kom ik zeker af, van Elsegem naar Nieuwenhove is ook zo ver niet hé :wink:
Rock Rider,ik denk het niet zulle.
Denk eens goed na.(25 februari)
Tijd om Frankrijk nog eens binnen te vallen,zeker. :wink:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

veeteeteetje wrote:
Rock Rider wrote:
oppersquadra wrote:wat heb je toch triestige mensen op dit forum, als club organiseer je iets en voor de eerste pijl hangt krijg je al kritiek
graantje meepikken, kopie van andere organisaties,...blijf dan thuis op 25 februari
voor diegene die een nieuwe TT wel de kans wil geven, beloven we een prachtig parcours, met nieuwe offroad-stukken, door een club die veel ervaring heeft met wegritten te organiseren

greetz
andy
allez, we zullen zien of deze datum nog vrij is :wink:
Anders kom ik zeker af, van Elsegem naar Nieuwenhove is ook zo ver niet hé :wink:
was hier net hetzelfde aan het denken ... #-o #-o
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

zanneis wrote:
veeteeteetje wrote:
Rock Rider wrote: allez, we zullen zien of deze datum nog vrij is :wink:

was hier net hetzelfde aan het denken ... #-o #-o
Nieuwe organisatie van een club die wel degelijk tijdens de winter present is op de verschillende toertochten , hier in de streek.
Het deja-vu gevoel zal natuurlijk groot zijn en jammer van de wat ongelukkige datum. Een deel van onze club trekt die dag ook juist over de Franse schreve.

Groeties
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Frankrijk zal het jammergenoeg niet worden daar ik met een verjaardagsfeestje zit waar ik naartoe moet... Afhankelijk van wanneer ik er moet zijn, zien we of er nog iets in huis komt van biken... :wink:

Trouwens, ik stond deze namiddag in de shop van Jowan te wachten terwijl iemand aan het betalen was en die was bezig over een topic van een eerste TT...
Iemand van de organisatie? :wink:
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sat 17 Nov 2007 17:22, edited 1 time in total.
mancebo
Mountainbiker

Post by mancebo »

Ik ben niet de grootste vtt-rijder, maar een nieuwe organisatie als deze verdient een kans, en wie weet, in het overbevolkte vtt-land vinden deze mannen toch nog eens iets nieuws.
Mij mag je in ieder geval reeds op je lijst plaatsen. :-D
Fredrik
Mountainbiker

Post by Fredrik »

Aan de mensen "Pietje" die alles willen afbreken, stel ik voor om eens een TT zelf te organiseren. :evil:
Heb de indruk dat er te veel mensen, die ik geen bikers wil noemen, te kritisch worden.
Op den duur willen ze 3 bevoorrdingen op 50 km voor 1 euro of zo iets.
Ik kan er niet meer bij!!!!
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

@ Fredrik
Awel ik ben ook van da gedacht.Ik weet soms ook nie met wat sommige mensen nog tevreden zijn.De kritieken die je hier soms leest,amai zu!
Waar is het respect voor de mensen die uren van hun vrije tijd in de organisatie van een tocht steken??? #-o
Bunny Hopper
Mountainbiker
Location: Orbea Teneré, shimano, regelbaere vering met lock-out

Post by Bunny Hopper »

Nen toer da op paar honderd meter van me deur start mag iknie missen zeker. Dat er gekende stukken gaan inzitten is een feit maar elke rit is anders, dezelfde stroke is steeds anders voe te rijden. Ik rij al paar jaar den flanders field die ze organiseren met de koersevelo, en kmoe zeggen da steeds in orde was. Hou alle komentaar tot na de rit, dan weete waar je over klapt, maar tref gen vooroordelen. Als dat we in waregem wa doen, zijt mo zeker dat goe is .............................
Voila ken ook me zeg gedaan.
Veel sukses aan de organisatie en de deelnemers.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
moesten er nog mensen zijn da ook nie graag aleen rijden laat wa weten. een gezapig tempo gegarandeert.
mancebo
Mountainbiker

Post by mancebo »

Fredrik wrote:Aan de mensen "Pietje" die alles willen afbreken, stel ik voor om eens een TT zelf te organiseren. :evil:
Heb de indruk dat er te veel mensen, die ik geen bikers wil noemen, te kritisch worden.
Op den duur willen ze 3 bevoorrdingen op 50 km voor 1 euro of zo iets.
Ik kan er niet meer bij!!!!
=D> =D> volledig met eens
de vtt's van de toekomst :
men krijgt 5 euro als je wil komen
pijltjes zijn 1vierkante meter groot, en een rood lint wordt over gans het parcours gespannen.
men kan kiezen uit 15 afstanden
alle gevaarlijke overgangen zijn bewaakt door de federale politie
mobiele bevooradingen die je via sms kunt bereiken, zoveel je maar wilt
uw vélooke wordt volledig afgespoten en tip top in orde geplaatst door een technische dienst, alle kosten voor een eventuele breuk tijdens de rit zijn voor rekening van de organisatie.
stoombaden, jacuzzi,massage en hydrojet douches staan ter uwer beschikking na de rit.
alle dranken aan 1 euro
En dan nog zal er kritiek zijn, want er zal een off-road stuk inzitten, waar ze vorig jaar ook al eens gereden hebben, of de gratis soep zal niet warm genoeg hebben.
Ik wil maar zeggen hé.............
Post Reply