ik ben ooit eens in houfalize moeten afstappen om een dringende grote boodschap te doen! ik me achter ne boom gezet en ge kent dat ge moet u half uitkleden als ge een broek met bretellen hebt! en toen hoorde ik opeens geritsel, toen kwam daar een groep wandelaars van zeker 8 man afgestapt !!! man man man die hebben daar nogal gelachen met mij hoor!
Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?
Post by Handige Harry »
Ik wel , zo heb ik eens een koppeltje betrapt!! ik kwam aangereden en zag een auto met de koffer omhoog! toen ik erlangs reed zag ik dat er een koppeltje "goed bezig"
was en ze trokken zich er blijbaar niet veel van aan want ze deden gewoon voort!!!! en twas nog begot een ferm ook!!
ik ben ooit eens in houfalize moeten afstappen om een dringende grote boodschap te doen! ik me achter ne boom gezet en ge kent dat ge moet u half uitkleden als ge een broek met bretellen hebt! en toen hoorde ik opeens geritsel, toen kwam daar een groep wandelaars van zeker 8 man afgestapt !!! man man man die hebben daar nogal gelachen met mij hoor!
Re: Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het bik
Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt, zag al van ver koppeltje staan vrijen tegen de auto.Handige Harry wrote:Ik wel , zo heb ik eens een koppeltje betrapt!! ik kwam aangereden en zag een auto met de koffer omhoog! toen ik erlangs reed zag ik dat er een koppeltje "goed bezig"![]()
was en ze trokken zich er blijbaar niet veel van aan want ze deden gewoon voort!!!! en twas nog begot een ferm ook!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik dichter kwam zag ik meisje rustig op en neer gaan.
Pas toen ik vlakbij was zag ik dat haar rok omhoog was en dat jongen zijn broek open had.
Ben stilletjes voorbijgereden en heb hen laten genieten.
Dan vol gas naar huis gereden
Tijdens het fietsen heb ik nog koppeltjes tegengekomen, maar op mijn loop route zie ik er regelmatig van "katoen" geven
Ze denken allemaal dat het een rustige plaats is, maar niets is minder waar.
Wat ik wel veel doe, is met mijn Cercle wielertrui doorheen het Olymiapark naar huis rijden. De supporters van onze flauw-zwarte buren kijken steevast raar op. Ik hou ook genoeg snelheid om geen hooligan tegen te komen die graag motten uitdeelt.
Wat ik wel veel doe, is met mijn Cercle wielertrui doorheen het Olymiapark naar huis rijden. De supporters van onze flauw-zwarte buren kijken steevast raar op. Ik hou ook genoeg snelheid om geen hooligan tegen te komen die graag motten uitdeelt.
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
en waar is die looproute dan precies???i-Mac wrote:Tijdens het fietsen heb ik nog koppeltjes tegengekomen, maar op mijn loop route zie ik er regelmatig van "katoen" gevenZe denken allemaal dat het een rustige plaats is, maar niets is minder waar.