slicks nog welFluffy wrote:Heb er zondag een wedstrijd... Enige tips? Heb geen tijd om te verkennen...
Zal maar beter geen slicks opleggen, of wel?
zou ik toch voor een noppenbandje gaan
slicks nog welFluffy wrote:Heb er zondag een wedstrijd... Enige tips? Heb geen tijd om te verkennen...
Zal maar beter geen slicks opleggen, of wel?
Post by nicolasbxl »
ik heb exact hetzelfde probleem op die rode route: ik kom aan in ottenburg, aan het café naar rechts, dan links, nog eens links voorbij de parking (waar de rode route begint neem ik aan) en dan zie ik geen enkel pijltje meer tot helemaal beneden die asfaltbaan waar je links terug steil omhoog moet op die kasseien. soit deze keer alledrie tesamen toch op 1u28minSPECI wrote:ik ben hem vandaag voor de eerste keer gaan rijden en ik was aangenaam verrast,op de bepijling na dan.Al bij al viel het nog mee maar aan da voetbalveld op rood zijn wij een lange asfaltbaan naar beneden gereden en enkele km's geen pijl tegengekomen, dan maar teruggedraaid richting voetbalveld zagen we daar een pijltje staan, dat vonden we nogal raar, da ge achteruit moet kijken om een pijlt te zien dus zijn we voor alle zekerheid maar helemaal terug tot aan da voetbalveld gereden, zagen we daar een pijltje rechtdoor staan
gelukkig dat we zijn teruggedraaid anders hadden we het schoonste stuk gemist.Enkele afdalingen waren wel zeer tof
en er hing zelfs al een spat modder op mijne vélo
op de terugweg naast die vijvers heb ik JO nog zien rijden denk ik op de baan maar ik reed te hard om nog te roepen
Ik denk dat je toch mis bent.nicolasbxl wrote: ik heb exact hetzelfde probleem op die rode route: ik kom aan in ottenburg, aan het café naar rechts, dan links, nog eens links voorbij de parking (waar de rode route begint neem ik aan) en dan zie ik geen enkel pijltje meer tot helemaal beneden die asfaltbaan waar je links terug steil omhoog moet op die kasseien. soit deze keer alledrie tesamen toch op 1u28min
Anders mis je de knapste afdaling en de langste klim. Probeer dan maar eens rond te geraken in 1h28LuckyIron wrote:Ik denk dat je toch mis bent.nicolasbxl wrote: ik heb exact hetzelfde probleem op die rode route: ik kom aan in ottenburg, aan het café naar rechts, dan links, nog eens links voorbij de parking (waar de rode route begint neem ik aan) en dan zie ik geen enkel pijltje meer tot helemaal beneden die asfaltbaan waar je links terug steil omhoog moet op die kasseien. soit deze keer alledrie tesamen toch op 1u28min
In Ottenburg aangekomen moet je inderdaad aan het café naar rechts (redelijk grote baan), hier passeer je op je rechterkant een parking met frituur. Dan moet je terug links, maar deze baan moet je een eindje blijven volgen. Dus niet direct naar links rijden (naar het voetbalveld : verkeerd dus).
Klopt, die tweede links brengt je langs het voetbalveld en een asfaltafdaling wel terug op de Rode, maar je mist 1 van de mooiste stukjes van de 3 valleien route.LuckyIron wrote:Ik denk dat je toch mis bent.nicolasbxl wrote: ik heb exact hetzelfde probleem op die rode route: ik kom aan in ottenburg, aan het café naar rechts, dan links, nog eens links voorbij de parking (waar de rode route begint neem ik aan) en dan zie ik geen enkel pijltje meer tot helemaal beneden die asfaltbaan waar je links terug steil omhoog moet op die kasseien. soit deze keer alledrie tesamen toch op 1u28min
In Ottenburg aangekomen moet je inderdaad aan het café naar rechts (redelijk grote baan), hier passeer je op je rechterkant een parking met frituur. Dan moet je terug links, maar deze baan moet je een eindje blijven volgen. Dus niet direct naar links rijden (naar het voetbalveld : verkeerd dus).
Daar zal ik volgende keer eens naar uitkijken. Het is dus na die afdaling langs de veldweg, en dan ergens ipv op den asfalt langs een track omhoog?jo wrote:jep , en wie doet den deze : als ge dan beneden komt dan moet ge dien klim op kasseien doen en boven een bocht van 180° maken om dan af te dalen op een veldweg en dan links op de afsvalt om dan terug te klimmen , maar wie neemt de klim langs het huis , tis een klein wegske met op het begin een soort gazon ....presies da ge bij die mensen gaat binnen rijden maar da is niet zo , ge ziet het bijna niet dat er daar een wegske loopt , als ge daar boven zijt moet ge links nemen en dan komt ge op het zelfde neer als ge langs da baan naar boven neemt .
Ge moet eens doen , tis echt een pittig klimmeke . dat is de officiele weg , zo hebben die mensen van daar mij vertelt .
Jo