Een kortere of langere stuurpen kan wonderen doenCorratec wrote:Jah da weet ik dat da nie lang schoon blijft .
Van die maat , ik heb er zonder overdrijven zeker 2 maand zitten pijzen van welke maat ik ging nemen een 18" of 19" en het is toch een 19" geworden omdat een 18" toch op het nippertje ging zijn.
na veel meten en denken ben ik er toch uit gekomen
WW S-works
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
staat je wedstrijdfiets ondertss al in elkaar?Absalon => wanneer de bike klaar gaat zijn weet ik nog niet , normaal is alles voorzien dat hij eind december zal klaar zijn , mn kader gaat normaal binnen 2 weken binnenkomen en het gerief ga ik dan gaan halen bij Baracuda ( omdat ik ook alles zelf doe ) en dan een dagje sleutelen en klaar , maar tegen dan zie je hem wel bij de showroom !!
kwil hem wel een zien
En hoeveel weegt hij nu precies?
ciao
- ooSoo
- Mountainbiker
Normaal gezien zou hij al in elkaar moeten zitten , maar heb nu het probleem dat mijn kader niet meer in stock is in belgie dus wachten is de boodschap ! ( verdomme )
Ik zat er zo op te wachten , en ga eens gaan kijken bij de velomaker en die zegt mij : heb een mailke gekregen van de invoerder dat de kader niet meer in stock is ! kmoe zeggen da ik dan wel serieus gevloekt eb !
Moesten ze nu ne keer wa meer in stock doen zouden 95% van de mensen zouden content zijn , want der zijn veel mensen die vloeken omdat hun gerief niet op tijd geleverd wordt !
Ik hoop nu dat ik hem eind januari heb anders kan ik wedstrijden rijden met mijne oude fisher waar die kader zo slap is da ge bijna niet zonder handen kunt rijden ! en als diene nu breekt ( is ook al 8jaar ) kan ik tevoet meedoen !
Ik zat er zo op te wachten , en ga eens gaan kijken bij de velomaker en die zegt mij : heb een mailke gekregen van de invoerder dat de kader niet meer in stock is ! kmoe zeggen da ik dan wel serieus gevloekt eb !
Moesten ze nu ne keer wa meer in stock doen zouden 95% van de mensen zouden content zijn , want der zijn veel mensen die vloeken omdat hun gerief niet op tijd geleverd wordt !
Ik hoop nu dat ik hem eind januari heb anders kan ik wedstrijden rijden met mijne oude fisher waar die kader zo slap is da ge bijna niet zonder handen kunt rijden ! en als diene nu breekt ( is ook al 8jaar ) kan ik tevoet meedoen !
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
Als je het geld hebt is dat natuurlijk allemaal geen probleem.
Je moet natuurlijk ook niet overdrijven he.
Zo'n fiets kost je hopen geld en dan mogen er natuurlijk ook wat prestaties volgen he. Ik ken die natuurlijk niet, maar bezint eer ge begint.
Je moet natuurlijk ook niet overdrijven he.
Zo'n fiets kost je hopen geld en dan mogen er natuurlijk ook wat prestaties volgen he. Ik ken die natuurlijk niet, maar bezint eer ge begint.
- ooSoo
- Mountainbiker
@ nzxt => Ik ben beginne bike vanaf 11jaar dan deed ik alleen dan toertochtjes van een 40 - 50 km op het gemak dan was ik zo'n 3 u - 3.5 u onderweg
Op zaterdag is het mijn verjaardag dan 16j , hoop dat ik wat spulletjes krijg voor mn s-works !
Moet nog eens naar baracuda gaan achter wat gerief want heb juist nog maar mijn notubes ztr olympic velgen liggen ( 240 eur / set )
Normaal gezien zou ik dan toch aan het gewicht van een 8.5 - 8.8 kg moeten komen
Op zaterdag is het mijn verjaardag dan 16j , hoop dat ik wat spulletjes krijg voor mn s-works !
Moet nog eens naar baracuda gaan achter wat gerief want heb juist nog maar mijn notubes ztr olympic velgen liggen ( 240 eur / set )
Normaal gezien zou ik dan toch aan het gewicht van een 8.5 - 8.8 kg moeten komen