Ach, ik kan me de kritiek enerzijds wel voorstellen maar aan de andere kant is het ook eens de moeite om een dergelijke rit te rijden.
Ze mogen er misschien wel iets meer energie in steken, 2 bevoorradingen op de grote afstand en een paar andere stroken erin lassen dan die plassen met water.
Ik heb me al met al toch nog wel vermaakt en ik ben al blij als ik een rit heb kunnen doen.
Het enige interessante hier in onze streek zijn de bergen maar anders is het vlak en kan het héél drassig zijn.
Probeer er het beste van te maken en hopelijk tot volgend jaar
28/01/07 Krombeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- The Exe-cutioner
- Mountainbiker
- Beer van Beerst
- Mountainbiker
Post by Beer van Beerst »
Ik vond de tocht niet zo slecht, natuurlijk alles kan beter maar dat kun je altijd zeggen. Het is altijd iets : te lastig, te weinig off road, te veel wind, te weinig wind. Fietsen doe je voor je plezier maar als ik sommige topics lees zijn er hier maar weinig plezante en aangename mensen. Er zijn hier waarschijnlijk meer computernerts die liever commentaar geven dan mensen die fietsen.