6 uren wedstrijd in Halle Zoersel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

M'n gewone woon-werkverkeer lampkes (allé, 't zijn leds) en voor nie tegen de bomen te knotsen : 'k heb nog zo'n licht voor op je hoofd van m'n vroegere trektochten, dat ga 'k gebruiken denk 'k. 'k Zou wel 'ns willen investeren in een goed stuurlicht maar 'k heb geen idee wat er goed is op de markt....

ps.: Gij ook success èh 8)
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

Post by jan vb »

ik heb er één van sigma een 5 watt prijs rond de 100€ prijs kwaliteit het beste volgens den o2 je hebt ook nog hope en lupine enz. dan ga je direct richting 500€ daar koop ik liever een stel xmaxxen voor ofzo
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

'k Heb dan maar net die van Sigma besteld (de evo pro).....(en toch nog maar iets reserve meepakken)....
Tom B.
Mountainbiker

Post by Tom B. »

Ik heb het parcours gedownload van de website en wil het vandeweek wel is gaan rijden.
Is het in wijzerszin of tegenwijzerszin?
streepje
Mountainbiker

Post by streepje »

Ik kan zelf jammer genoeg niet meedoen, andere verplichtingen op de lilse bergen. Toch wens ik jullie veel succes, want idd, zoiets organiseren verdient altijd respect. Als ze nu maar niet moet bevallen den 3de he!!!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Dat zou dan een bijzondere dag worden !
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

voila se,
ons ploegje uit mechelen is ook juist ingeschreven, tot dan ;-)
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

ik moet volledig terug opbouwen want december en januari waren door allerhande omstandigheden magertjes qua uren training, maar we maken er het best van hé, hopelijk ni teveel bagger
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Kan er me iemand zeggen of 'k best met modderbanden rij of niet. Rijden we door plassen of door modder ? 't Is omdat er toch een km of 2 asfalt inzit en dat als we met die modderbanden, wegens de noppen op de zijkant, snel door de bocht gaan op asfalt, we wel eens ne keer op ons bakkes kunnen gaan. 'k Zou dan liever een gewone marathonband steken ?
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

hoe laat worden we verwacht aanwezig te zijn?
Post Reply