28/01/07 Brasschaat

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

aresius wrote:
Murdock wrote:De reacties waren navenant, de meesten vonden dat het gehalte off road heel hoog was
??? was het dan geen mtb-tocht ???
Heb het nog eens nagekeken, het ging wel degelijk over een MTB-TT. :wink: :wink: :wink:
baggermanneke
Mountainbiker

Post by baggermanneke »

ik heb ze ook gereden en ik heb er ook van genoten . ik vind dat die mensen die zo iets organiseren altijd hun best doen . het is winter en dan moet je rekening houden met modder . ik vind het juist spijtig dat er in de lente en zomer zo weinig zijn in het kempense :(
Matheos
Mountainbiker

Post by Matheos »

Zoals gezegd mijn eerste TT van 2007, en de vorige was ook al begin december, dus toch nog serieus afgezien .. vooral de laatste 12 km (heb de 42 gedaan, maar had dus toch misschien verstandiger gedaan door de 30 te nemen). 'k heb m'n motor een beetje opgeblazen op dat stuk Militair Domein, dat was vroeger mijn vaste trainingsparcours, en ken er dus zowat elke bocht van buiten, dus daar kon ik wel profiteren van mijn parcourskennis, en heb er dan ook het volle pond gegeven. Maar toen we daaruit kwamen was het bij mij wel volledig op, en ben dan maar rustig tot aan de finish gepeddelt... :-)
stan 1
Mountainbiker
Location: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen

Post by stan 1 »

teveel verhard!!!!! Ik lees hier nergens dat de organisatie gefaald heeft!!!!!
Die gasten hebben een mooi traject uitgestippelt en misschien voor bepaalde gedeelten geen toelating gekregen, wie zal het zeggen.
Dat houdt natuurlijk niet in dat wij onze mening niet mogen zeggen.
Groeten
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

heb deze TT ook gereden , en er zat idd veel asfalt in ! maar ik zit er niks me in ! dan kunde op u snelheid trainen he :wink: 8)
en het is ook ni makkelijk denk ik zo een TT organiseren ! het mogen er is veel proberen denk ik =D>
Nastie Jaco
Mountainbiker

Post by Nastie Jaco »

Tja, voor iedereen goed doen kan toch nooit, en tevens moet je ook afrekenen met de weersomstandigheden. Indien het zwaar geregend zou hebben dan was je misschien blij met de afwisseling.

Ik denk dat je gewoon van iedere tocht moet proberen te genieten, hoe zwaar of licht het ook is. :P

Trouwens, hoe meer veldtochten je rijdt, hoe hoger je de lat legt.
Post Reply