27/01/07 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

:oops: :oops:
Zorry,zorry

Nog gene pc-time gehad,vandaaaaaar mijn excuses voor laattijdige re@ctie.
Met P gestart en na 18km pech :( :(
P zijn derailleur afgebroken op een maisveld.#-o #-o
Ikke P getrokken (5km) naar Jabbeke,vrouwtje beloofd vroeg thuis te zijn en daarom geen nwe start.

PROFICIAT,de km dat wij gereden hebben parcours dik in orde,
Ik was mijn bonnetje vergeten bij inschrijving,gaan uitleggen en zonder tegensputteren een nieuw gekregen.
Spietje pizza en nog een(b) bruikbaar(/b)geschenk gekregen.

CHAPEAU JABBEKE en zeker tot volgend jaar =D> =D>
Hipska
Mountainbiker

Een Succes!

Post by Hipska »

Eindelijk, de foto's (106) zijn online!

Ietsje later dan gewoonlijk, maar beter laat dan nooit.

Een ritverslag + foto's vind je dus op de site van WTC Jabbeke
Een reactietje nalaten is niet verboden ;-)

mvg Hipska
(webmaster WTCjabbeke)
De veurnsche bikers
Mountainbiker

Post by De veurnsche bikers »

Net zoals vorig jaar was alles piekfijn in orde, perfecte bepijling, lekkere pizza, volgend jaar zien jullie ons terug ...
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

T@D@P-cycler wrote: na tien km nen mtb-er met tenue mountainbike.be in den decor zien stroempelen.. :oops:
Ja, als je voorwiel een beetje wegglipt en je stuur haakt in een braamstruik kan je wel eens stroempelen, waar ik trouwens niet zo tevreden mee was want ik heb het niet zo voor lijfstraffen en/of SM-praktijken :lol: .

Verder alle lof voor de organisatoren =D> , want al moest ook ik een tiental meter te voet, de andere drassige stukken waren wel bereidbaar.
Ook bij mij ging na de tweede bevoorrading langzaam het licht uit, mede door de zware ondergrond, de lange tijd uit roulatie en mijn (te) snelle start.
De après in gezelschap van enkele andere forumbikers met een lekker warm stuk pizza =D> was leuk. Mij mogen ze hier alvast nog terugverwachten, want op de après ook nog een drietal gouwgenoten gezien die zich ook de verplaatsing niet hadden ontzien.

Toton
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Zaterdag om 12u30 gestart voor normaal de 38 km en de ventjes voor de 52 km. Gezien een paar kenissen pompaf waren van de grote tour en zeiden dat het stuk voor de 1e stop niet te doen was, opteerde ik voor de 38 km.

En ... inderdaad ze hadden gelijk. 't Waren prachtige privé off-road maar niet van de poes zulle! Gelukkig kwam mijn ventje juist uit een niet-te-doene bosstrook waar ik wijselijk een 700m afgenoesd heb.
Verder nog mijn beste beentjes voorgezet en op enkele plaatsen stuk te voet moeten doen, net als nog enkelen.
Prachtige bevoorrading en na het nuttigen van wat drank en koek toch maar gekozen voor de 52 km. De beentjes zaten blijkbaar toch beter dan verwacht en content dat ik de grote tour gedaan heb.
52 km gereden à 19,6 gemiddeld, 'k ben tevreden.
Nog nen dikken chapeau voor de organisatie: =D> =D> =D> =D> =D>
- prima aanduiding parcours + afzonderlijke vermelding lengte en stroken off-road
- prachtige (soms lastige) stukken off-road en privé
- verzorgde bevoorrading
- 10 min gewacht en fiets afgespoten
- dan moe en tevree huiswaarts

Jabbeke, tot volgend jaar !
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Prachtige tocht en overal op de fiets kunnen blijven al heb ik daardoor de laatste 5km serieus afgezien #-o want toch beetje te veel energie verspeelt. Gelukkig kon ik bij mijn compagnon in het wiel kruipen :-D al was t daar ook serieus op de tanden bijten. Met een mooi av van 21 afgesloten. Tot volgend jaar.
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

De Wacky Racers waren zaterdag massaal aanwezig, namelijk met 14 wacky's.
Ons verslag aangevuld met foto's zullen weldra te zien zijn op onze website http://www.wackyracers.be

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
vennum
Mountainbiker

Post by vennum »

WTC JABBEKE wil alle 1604 deelnemers bedanken die afgelopen zaterdag onze winterrit "overleefd" hebben. =D>
Een afwisseling van vettige modderstroken, technische bosparcours, singletracks, veldwegels, jumping, snellopende baanstroken en verrassende privé-stukken heeft jullie het echte Jabbeke leren kennen.
Er werd door heel wat mensen, heel wat tijd in de voorbereiding ervan gestoken en jullie positieve reacties maken het voor ons de moeite waard!
BEDANKT

PS: mogen we de bikers uit de streek vragen om de éénmalige doorgang van privé-stukken te respecteren aub
de P
Mountainbiker

Post by de P »

Jupse, sjieke rit wé, allee de 18 km da wij gereden hebben, daarna in een maisveld mn derailleur in mul gedraaid......
:cry: Thx aan Signer voe dat eind terug te duwen, trekken. =D>
Den aprés was klasse, we zijn daar verwend van jullie.... =D> =D> =D>
volgend jaar zeker terug

grtz

P
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

de P wrote:Jupse, sjieke rit wé, allee de 18 km da wij gereden hebben, daarna in een maisveld mn derailleur in mul gedraaid......
:cry: Thx aan Signer voe dat eind terug te duwen, trekken. =D>
Den aprés was klasse, we zijn daar verwend van jullie.... =D> =D> =D>
volgend jaar zeker terug

grtz

P
:-D :-D No problemo :-D :-D
Das voor al de keren da je me al van banden voorzien hebt :roll:

Tot zat in Sijsele
Post Reply