W.K Veldrijden Hooglede-Gits

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

SPECI wrote:
Gf biker wrote:Tja, weet je nog wat je schreef enkele pagina's terug??? :roll: Dit is de dan die charme van een eendags wedstrijd zeker #-o #-o :wink:
Wel was de wedstrijd niet spannend dan? :lol: Het is anders uitgedraaid dan wat de meeste gehoopt hadden maar dat is nu éénmaal koers. Ik vond het in ieder geval een mooie koers.

Idd spannend was het wel hé :-D maar nu zie je nog maar eens dat diegene die het hele seiazoen domineren nu met lege handen staan. Maar goe dat Vervecken (verdiend Wereldkampioen) nog zo'n remonte uit zijn mouw heeft kunnen schudden anders :-? het zou de eerste overwinning van Page zijn dit seizoen #-o zou er wel een geweest zijn die kan tellen :lol: Zo'n WK over 1 wedstrijd heeft idd zijn charme's, maar van mij mogen ze het toch opdoeken zenne :wink:
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

Van de belgen waagden slechts Sven Nijs en Erwin Vervecken zich aan een volledige salto(jawel,met fiets erbij) =D> =D>
Maar de jury kwam het er maar nie over eens wie het meest punten kreeg.
Wordt (misschien)vervolgd??
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

De 2de val van Nys (aan het klimmetje waar ook Vervecken en Commeyne gevallen waren) was wel ne serieusen. Hij is daar echt op zijn kop geland. Ik denk zelf dat zijn helm gebroken was. Commeyne is er overigens op zijn nek beland en was even buiten bewustzijn. Ze durvden hem eerst niet op de brandcard leggen. Maar Nys gaf pas de volgende ronde op toen hij in een bocht (juist voor dat klimmetje) opnieuw onderuit schoof.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:evil: Ik weet maar één ding en dat is dat voor het 2 jaar op een rij de dikste wieltjes zuiger goud krijgt [-X [-X
2 koerskes gewonnen en dan nog ni verdiend (Hofstade heeft hij gekregen omdat al de rest tegen mekaar reed).

Bart was super vandaag en Nys kreeg het een beetje te hard te verduren .

Voor mij mocht Wellens goud krijgen ook al ben ik Nys fan :^o
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

kenny wrote:De 2de val van Nys (aan het klimmetje waar ook Vervecken en Commeyne gevallen waren) was wel ne serieusen. Hij is daar echt op zijn kop geland. Ik denk zelf dat zijn helm gebroken was. Commeyne is er overigens op zijn nek beland en was even buiten bewustzijn. Ze durvden hem eerst niet op de brandcard leggen. Maar Nys gaf pas de volgende ronde op toen hij in een bocht (juist voor dat klimmetje) opnieuw onderuit schoof.
Ik kan mij vergissen hoor maar is Nys niet de eerste keer over Wellens zijn fiets gevallen, dan over Vervecken zijn fiets en dan pas overkop gegaan op dat "rare" klimmetje waar ook o.a. Vervecken een salto maakte ?

Enfin, die motor (of was het een quad ?) heeft inderdaad het wereldkampioenschap vroegtijdig de nek omgewrongen, spijtige zaak maar niks aan te doen :( .

En inderdaad, Hermida op een mooie 17 de plaats, wat had die man eventueel kunnen forceren op het wk mountainbike =D> .
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Rikske wrote:
kenny wrote:De 2de val van Nys (aan het klimmetje waar ook Vervecken en Commeyne gevallen waren) was wel ne serieusen. Hij is daar echt op zijn kop geland. Ik denk zelf dat zijn helm gebroken was. Commeyne is er overigens op zijn nek beland en was even buiten bewustzijn. Ze durvden hem eerst niet op de brandcard leggen. Maar Nys gaf pas de volgende ronde op toen hij in een bocht (juist voor dat klimmetje) opnieuw onderuit schoof.
Ik kan mij vergissen hoor maar is Nys niet de eerste keer over Wellens zijn fiets gevallen, dan over Vervecken zijn fiets en dan pas overkop gegaan op dat "rare" klimmetje waar ook o.a. Vervecken een salto maakte ?

Enfin, die motor (of was het een quad ?) heeft inderdaad het wereldkampioenschap vroegtijdig de nek omgewrongen, spijtige zaak maar niks aan te doen :( .

En inderdaad, Hermida op een mooie 17 de plaats, wat had die man eventueel kunnen forceren op het wk mountainbike =D> .
je hebt gelijk, twas de 3de val van Nys #-o
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

ik denk een motor, omdat de doorgang nogal nipt was voor de quad
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

scott racer wrote::evil: Ik weet maar één ding en dat is dat voor het 2 jaar op een rij de dikste wieltjes zuiger goud krijgt [-X [-X
2 koerskes gewonnen en dan nog ni verdiend (Hofstade heeft hij gekregen omdat al de rest tegen mekaar reed).

Bart was super vandaag en Nys kreeg het een beetje te hard te verduren .

Voor mij mocht Wellens goud krijgen ook al ben ik Nys fan :^o
Tja, zoals hierboven ook al gezegd werd is dit hét grote nadeel van een WK in slechts één wedstrijd te beslissen, en ja, het huidige systeem is waarschijnlijk wel spannender als bijvoorbeeld de wereldbeker als wk te laten tellen, maar dit komt vooral omdat iemand die één goede dag heeft plotseling de trui van "beste van de wereld" kan verdienen.

Spijtig dat Nys de trui van leider in de UCI stand niet graag aandoet, want ik vrees dat hij er volgend jaar toch weer een héél seizoen zal in moeten rondrijden :roll: .

En ik hoop dat Vervecken volgend seizoen die wereldkampioentrui nu wél is wat gaat laten schitteren, want dit seizoen hebben we de regenboogkleuren erg weining mogen bewonderen op het hoogste trapje van het podium.

P.S. Nys kan misschien beter gaan oefenen om over fietsen te springen inplaats van over balkjes, want die eerste liggen er tegenwoordig precies méér op het parcous als die tweede :wink: .
Speedbuster001
Mountainbiker

Post by Speedbuster001 »

Ik heb nen helen dag aan de wc's inkomsten gekregen :lol: . Ik vonnet echt zwaar de moeite. Kstond aan de plaats waar dat vervecken overkop ging.

Greets
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

juust een interview gezien met Wellens! Amaai, wat een "blaze"...

"ik was de beste! Die titel was voor mij, daar ben ik 100% zeker van. De titel is vandaag naar de verkeerde gegaan." ](*,)

Amaai zunne, gun je collega-belg toch eens iets! #-o

Juust ook gehoord dat Wellens zijn rechterpols gebroken is. Toch wel chapeau dat hij verder gereden heeft, maar die uitspraken apprecieer ik toch niet... [-X
Post Reply