28/01/2007 HULDENBERG

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

prachtig parcour , perfecte afpijling , infoborden zijn een pluspunt , privaat parcours waren om te smullen . parcour lag er ook goed bij vond ik

ikke had 79 km op de teller. van leuven naar huldenberg , de 40 km en dan terug . amai , 'k was content dat ik thuis was.

bevoorrading was ok . voor de prijs die je betaald heb je verzekering , eten en drinken. zijn degenen die meer verwachten van een bevoorrading, ook bereid om daarvoor extra te betalen ??? guess not
Gwieto
Mountainbiker

Post by Gwieto »

Beny wrote: 685hm voor de 42km volgens mijne polar
741hm voor de 41km volgens mijne gps garmin 60csx
Die 847 hoogtemeters op 48,3 km komen van mijn GPSmap60CSx.
Verleden jaar: 826 hoogtemeters op 46,5 km.
Bob de Biker
Mountainbiker

Post by Bob de Biker »

Zalige tocht!!

Kan er een trotse GPS-bezitter misschien eens een hoogteprofiel posten a.u.b.??? Alvast bedankt!!
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Ja die kilometers en hoogtemeters kloppen niet altijd, hé. Ik had 49.5 km met avs van 17,7. Vond het een leuk tochtje met veel variatie. Ik ben ook te vinden voor een koekje aan de bevoorrading, maar ja, op je 47ste stoor je je daar niet (meer) aan.
Hookipa
Mountainbiker

Post by Hookipa »

Wat mij vooral opviel was dat er weinig of geen laagvliegers op het parcours aanwezig waren, zou dat komen omdat het bergop ging :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Ik ga om te fietsen, niet om te fretten.

Goe gezegd.
Luevie
Mountainbiker

Post by Luevie »

Jaja..... vandaag ook het toerke gedaan in Huldenberg. Was ook vertrokken voor de 40km maar daar ik op tijd thuis moest zijn heb ik de 30 genomen. Een geluk .... Want bij aankomst voelde ik me goe maar deze middag toch ewa chichippe bennen zene. En moest ik kunnen zou ik nu al aan mijn nachtrust willen beginnen.
Ik kan me ni voorstellen hoe die mannen van het WK zich moeten voelen na zo'n wedstrijd. Pfffff....
Luevie
Mountainbiker

Post by Luevie »

Jaja..... vandaag ook het toerke gedaan in Huldenberg. Was ook vertrokken voor de 40km maar daar ik op tijd thuis moest zijn heb ik de 30 genomen. Een geluk .... Want bij aankomst voelde ik me goe maar deze middag toch ewa chichippe bennen zene. En moest ik kunnen zou ik nu al aan mijn nachtrust willen beginnen.
Ik kan me ni voorstellen hoe die mannen van het WK zich moeten voelen na zo'n wedstrijd. Pfffff....
Vic
Mountainbiker

Post by Vic »

dirk999 wrote:bangelijke tocht
dit was nu mijn derde tocht en ik heb nu ondervonden dat dat kleinste tandwiel vooraan dus dient om nen berg op te rijden,
puike organisatie , voldoende bevoorrading (suikerwafel bij inschrijving) + 2 bevoorradingen onderweg , zo moet het, alleen op het einde een cola zero (dus zonder suiker) is alleen goed voor de sponsor denk ik,
één kritiekpuntje : 2 karchers om 1600 man hunne fiets af te spuiten is toch iets te weinig ..;

mij zien ze zeker terug

ps : dien kasseistrook was volgens mij meer dan 10% stijging zenne ..
Dirk,
U bedoeld de Moskensstraat in Overijse(Terlaenen). Je zou denken dat het meer is maar het is 10% hoor. Wat erg veel is om zowel te stappen of te rijden. Maar het was je toch maar gelukt.
Sportieve groetjes,
Vic
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

zoals elk jaar weer DE megatocht die we gewoon zijn in huldenberg. Dit is wat ik me voorstel bij mountainbiken : veel bergskes, veel afdalingskes, wat slingeren, wat putten, moeilijke holle wegskes, zaaaaalig biken.

bevoorrading ? er waren er toch twee ? das dubbel zo veel als andere jaren. als ik mijn drank wat kan aanvullen dan is dat voor mij eigenlijk genoeg.

verslagske is in de maak, maar raakt vandaag normaliter niet meer helemaal af.
Post Reply