28/1/07 Hasselt-Kiewit (Fietspromo) nu met FOTO'S

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

Weeral een voortreffelijk parcours en een puike organisatie. =D>
Ik vond wel de rustplaats niet echt goed gekozen : het toeristische fietspad stond vol bikers hetgeen gewone passerende fietsers misschien niet leuk gevonden hebben.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Vandaag dus terug begonnen na een aanslepende knie blessure. Heb de 20 gereden die er uiteindelijk 25 waren en heb serieus afgezien :oops: Miljaar valt da tegen als ge zolang stil gelegen hebt seg #-o Parkoer was redelijk zwaar, goed uitgepijld, goede bevoorrading al waren ze nog maar aan het opzetten toen ik arriveerde. Heb gene drank gehad (stond er nog niet) maar die had ik zelf bij geen probleem dus, wel sinaasappel en banaan. =D>
S-dude
Mountainbiker

Post by S-dude »

plezant tourke gereden vandaag (40km), beetje de light-versie van genk vorige week. Parcour lag er zeer goed bij en de organisatie was ook weer dik in orde (alleen drank bij bevoorrading, wa was da :-? )

Merci mannen en tot de volgende editie.
assuss
Mountainbiker

Post by assuss »

Spijtig genoeg deze morgen verstek moeten laten wegens een griepaanval die gsiterenavond begonnen is. Heeft iemand een track gemaakt met zijn GPS en wil deze met mij delen zodat ik deze toertocht later nog eens kan rijden.
Bedankt op voorhand.
ruuducati
Mountainbiker
Location: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970

Post by ruuducati »

Voila, m'n eerste tt zit erop en dit in de achtertuin van m'n werkplek!

Na drie weken biken, vnl. woon-werk (23km enkel) heb ik eens kunnen vgl. met andere bikers in off-road omstandigheden.
Heb me zeer goed geamuseerd en werkelijk genoten van het puike 40km-parcours.
Er was enorm veel volk naar Kiewit afgezakt of is dit een normale/gemiddelde opkomst voor een tt?
De bevoorrading vond ik uitgebreid (soep, wafel, fruit, drank) maar was wat ongelukkig opgesteld pal op het toeristisch fietspad tot ergernis van enkele passerende fietsers!
Fietske fijn afgespoten na 10' wachten en namiddag wat gerecupereerd -gemiddelde van 21 gereden - in de zetel.

Zeer geslaagd, dit proeft naar meer
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

ik vond het ook een geslaagde tocht ,veel variatie alleen na de soep toch wel een beetje veel asfalt maar ja dan kunnen we ook bekomen he,wist niet dat er aan die kanten zoveel fietsmogelijklheden waren ,dus al bij al puike organistie :wink:
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

ruuducati schreef:"
Zeer geslaagd, dit proeft naar meer
In je eigen achtertuin is er op zaterdag 17 februari eerstkomende trouwens ook een absolute aanrader nl. de TT te Zutendaal.
KeviN[eVo7]
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Disc 2006 Specialized Epic Expert 2008 Specialzed Allez 2009

Post by KeviN[eVo7] »

assuss wrote: Heeft iemand een track gemaakt met zijn GPS en wil deze met mij delen zodat ik deze toertocht later nog eens kan rijden.
Bedankt op voorhand.
Check PB
ruuducati
Mountainbiker
Location: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970

Post by ruuducati »

Aan Pepper:

Goed om weten, zal de TT van 17 februari in Zutendaal alvast aankruisen op de agenda!
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

Ik denk dat we mogen terugblikken op een goede organisatie. De min-punten die er waren...hebben we genoteerd en worden zeker bijgestuurd voor de volgende editie in 2008.
We telden 1129 deelnemers d.i. 311 meer tegenover verleden jaar.
Iedereen bedankt en tot in 2008...
Op volgende sites staan er foto's van Tine Verheyden:... www.fotomakers.be of www.pbase.com/tineke/ftc_olympia

Groetjes

Ray
Last edited by Olympia-biker on Tue 30 Jan 2007 12:27, edited 1 time in total.
Post Reply