28/1/07 Hasselt-Kiewit (Fietspromo) nu met FOTO'S

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
casper
Mountainbiker

Post by casper »

yow kerels van de limburg !!
Ik zit hier dus in Hasselt vol ongeduld te wachten tot morgen hé, dat het moar gouwe 8,30U is morgen, see you all there, en nie bang zijn van ikke hé, ben maar ne simpele West-Vlaming hé #-o

Groeten,
Casper :lol:
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

gewoonlijk vertrek ik vrij vroeg maar voor de verandering ga ik morgen laat vertrekken ( na 10.00 u): benieuwd hoe dat meevalt.
ruuducati
Mountainbiker
Location: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970

Post by ruuducati »

Mijn eerste tt. !!!

Met mountainbike.be tenue, ben eens benieuwd wat dat gaat geven.
Zal aan de start verschijnen omstreeks 8u30, geflankeerd door 2 "anciens" maar of die er bij de aankomst nog gaan bij zijn valt te betwijfelen. :lol:
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

De tocht vandaag gereden , deze tocht was een van de weinige tochten die ik gedurende de jaren nog niet gereden had , ik moet zeggen , een prachtig tochtje , meer kan ik er niet van zeggen , heb me goed geamuseerd !!
Volgende jaren zeker weer van de partij !!!
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

de tocht was echt de moeite waart
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Ik heb hier de 40km gereden. Voor mij was heel het parcour nieuw. Ik kom zelden langs deze kanten. Ik vond het een goed parcours. Licht glooiend en veel singletracks. De stukken asfalt/fietspad vond ik niet zo erg. Dan kan ik wat recuperen of snelheid maken.
De drank op de bevoorrading vond ik slecht. Precies rioolwater.
:( Gelukkig heb ik zelf genoeg drank bij. Er waren ook suikerwafels, appelsien en banaan.
Op het moment dat ik eraan kwam waren de wafels bijna op en der moesten nog veel mensen na mij komen. Ik hoop dat het maar tijdelijk was.

De pijltjes vallen niet zo heel hard op vind ik, maar door gebruik van zagemeel kon je moeilijk twijfelen op sommige punten. =D>

Afspuitstand/douches/apres heb ik niet bezocht.

Deze TT is voor herhaling vatbaar, maar ik moet nog veel TT'en ontdekken in de Limburg. :bounce:
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Vandaag ook de 40 km gedaan van Kiewit. Ik woon in Kiewit, dus 5' heen en terug met de bike is niet moeilijk. Heb mijn fiets ook bij mijn eigen bike wash schoongemaakt, omdat ik koud begon te krijgen bij de bike wash van de Olympia Bikers.

Ik heb me goed geamuseerd, en in tegenstelling tot wat ik dacht aan het begin van mijn verkenning van het parcours op zaterdag, ging het vooral richting winterslag, en werd de teut in tegenstelling tot vorige jaren dus grotendeels onaangeroerd gelaten. Heb enkele nieuwe stukken bos gezien, hoewel deze streek mijn trainingsparcours is sinds 5 jaar!

Mijn volledige verslag komt morgen online op mijn persoonlijke mtb-site (zie sig), en daarbij komen een aantal statistieken. Tot morgen!
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

mijn vrouw en ik zijn na 10.00 u vertrokken voor de 20 km :daar 't vrouwke enkele weken niet meer gefietst had ,werd het op 't laatst zwaar voor haar temeer daar de afstand uiteindelijk 25 km bleek te zijn.
goede bevoorrading alleen was de ACTUS drank slecht gemixt en praktisch op.
Voor de rest niets dan lof voor de organisatie : prima afgepijld, prachtig parcours, goede douches ,veel parking ,prima afspuitstand en "rookvrij" cafetaria met democratische prijzen. =D>
Volgend jaar zijn wij hier zeker terug.
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

de meeste TT hier zijn vindik persoonlijk wel goed die van zolder vind ik persoonlijk heel tof
demandt
Mountainbiker

Post by demandt »

zeer leuke afwisselende tocht. singeltracks over de heide ware super.

be n ik volgend jaar zejer weer bij

23,4 km/.u gemiddeld dus een snel parcours
Post Reply