27/01/07 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

Bouwerke Ed wrote:Het was zwaar,maar zo moet een tt zijn!
een tt mag zeker zwaar zijn, maar buiten modder zijn er nog voldoende manieren om een tocht zwaar te maken hé; dat het hier om privé of publieke paden gaat maakt voor de deelnemer niks uit hé; als het privé is zullen ze het nu wel gaan horen van de eigenaars...
Bouwerke Ed wrote:Geen enkele organisatie heeft dit ooit voorgedaan!
tt's met veel te veel modder kom je wekelijks tegen zulle!

PS: dit houdt niet tegen dat deze tt inderdaad veel mooie stukken had (maar allemaal na eerste bevoorrading)
Yahoo
Mountainbiker

Post by Yahoo »

gister ook de 52 gereden,prima in form,sommige stukken laggen er vettig bij ja,maar da hoort erbij é...één keer bijna over kop gegaan in da boske daar...avs van 19,die modder trekt da naar beneden zulle!!

twas de moeite...!!!!

Hoe vettiger oe prettiger... :P =D> [-X [-X =D>
boesten
Mountainbiker

Post by boesten »

Bouwerke Ed schreef:
Het was zwaar,maar zo moet een tt zijn!

Is ook mijn gedacht :wink:

dat is nu net het mooie aan een tt , het rijden in de natuur onder alle omstandigheden en moet je dan al eens 100 meter te voet gaan , so watt ( het was een mooi zicht al die bikers in een lange rij naast hun fiets :P )

Ik heb maar de tour van 38 gefietst en was bekaf maar het was wel een van de leukste ritten (tesamen met Dudzele) die ik sedert September heb gereden.

Voor de inrichters van deze rit =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
betonboerke
Mountainbiker

jabbeke

Post by betonboerke »

echt mooie tocht , veel lastige modderige stukken , houden zo voor de volgende keer, op vlakke delen van west-vlaanderen is modder en wind de enige tegenstander. Achteraf lekkere ,nu eens een warme pizza!! Komen zeker terug!!
Tumelette
Mountainbiker

Post by Tumelette »

Gisteren namiddag de 52 gereden. Plus heen en terug naar Gistel, maakt 77km op de teller.
Veel mooie privéestukken. Wel in de eerste deel veel modder. Het ploeteren in dat dat stukje bos was voor mij niet nodig. Ben daar ook nog over de kop gegaan.
Proficiat aan de organisatie. VEEL beter dan vorige week in Klerken. Perfect uitgepijld, een paar mooie technische stukjes, je ziet dat er veel werk in gestoken is.
Lekkere pizza achteraf. Geschenkje met binnenband en energiegel komt goed van pas.

de afwezigen hadden ongelijk.
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

Gunter wrote:ik moet toch zeggen dat de eerste 15km niet echt mtb-waardig waren zulle....
Ik kan dit niet aanvaarden! [-X Vanaf de 6de t.e.m de 15de km waren nieuwe privè-stukken.Het is normaal dat de tt nadien wordt geévalueerd en eventueel wordt bijgewerkt of aangepast voor een volgende editie.Ik als parcoursbouwer bij de Brugse Bikers ben nu al bezig met nieuwe single-tracks in te rijden voor onze zomer tt(5mei).Soms heb je daar niet altijd de toelating voor en mag je maar enkele dagen vooraf het privè-terrein betreden.Het zijn precies die stukken die bij veel regen voor problemen kunnen zorgen. Gunter het is goed om te reageren en elke organisatie kan eruit leren,maar de eerste 15km mtb-onwaardig noemen was voor mij erover! [-X Danny en de rest van het team doe zo verder! =D>
Kerstman

Post by i-Mac »

Het was gewoon een hele goede tocht. De offroad gedeeltes waren soms loodzwaar, maar dat is net het mooie aan TT's. En de stukken op de baan waren voor mij het moment om mijn hartslag wat te doen dalen.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

verslagsken op www.valcke-vanraes.be :wink:

weer met parcoursinfo, gdb file, ngi file, gpx file...
Skyshark
Mountainbiker

Post by Skyshark »

Zaterdagmorgen (samen met m'n schoonbroer) onze eerste toertocht gereden. We kozen voor de 38km.
We waren ferm onder de indruk van de organisatie en het prachtige parcours : hoe doén die mensen het ?! =D> En zo'n mooi, afwisselend duidelijk bewegwijzerd parcours ... Dat was genieten. We waren rond 9u30 gestart en het weer viel ook nog eens mee. We hebben de smaak te pakken !

Als ik de commentaren lees begrijp ik niet dat er geklaagd wordt over "te zware" stukken. Die zullen toch niet op de 38km gelegen hebben ? Want wij twee raakten als "bleus" op enkele stukken na bijna overal doorheen (toegegeven : soms met héél veel moeite. En als je al ne keer geen voet aan de grond mag zetten :wink: ). Ik vind dat er toch stukken moeten tussen zitten waar routinés ook eens tot het uiterste kunnen gaan ? Nee : ik zie geen énkele reden tot klagen.

Mijn enige minpuntje : als je 1m95 bent dan is het verschrikkelijk om 38 km te rijden met een MTB maatje "M" (of toch "L" ?) :roll: m'n kniëen en benen begonnen de laatste kms ferm te protesteren ... Spijtig dat bij de verhuur geen grotere MTB's beschikbaar waren.

Ik kijk al uit naar een volgende tt, en naar Jabbeke kom ik zéker terug !
SNO
Mountainbiker
Location: Pro Winner 29er, Ridley X-night, Colnago Cross, Cube Litening race

Post by SNO »

Ik heb ook een paar keer moeten 'voet aan de grond zetten' (komt ervan als je met 'zomerbandjes' start), maakt echter niets uit! 't Was een zeer goede rit en enorm lastig :-D, nadien is het genot nog groter =D>
Post Reply