kledij downhill
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
kledij downhill
Waar kan ik kledij vinden van Bulls. Alsook downhillbroeken en jassen, dit is meer versterkt met valkussen aan de zijkanten,ellebogen.Omgeving Oost-Vlaanderen. dank U 
Re: kledij downhill
Bulchman wrote:Waar kan ik kledij vinden van Bulls. Alsook downhillbroeken en jassen, dit is meer versterkt met valkussen aan de zijkanten,ellebogen.Omgeving Oost-Vlaanderen. dank U
http://www.barracuda.be/jump.html
Eens langsgaan bij Barracuda daar heb ik die zien hangen denk ik....
Ni echt O-VL maar ja...
-
Willempie
- Mountainbiker
kledij
jaja bij barracuda hebben ze van die 'harnassen'met ruggegraat bescherming,schouder- en elleboog bescherming enzo.. van dainese alsook aparte elleboog-onderarm en knie-scheen bescherming.maar zo een harnasje kost je al gauw 200+euri
maar dat is nog altijd goedkoper als de ziekenhuisrekening
grtz
Re: kledij
Het is te zien hoe goed je verzekert bent é. Neem een goede hospitalisatieverzekering en ge hebt alle ziekenhuiskosten ook terug.WILLEMPIE wrote:jaja bij barracuda hebben ze van die 'harnassen'met ruggegraat bescherming,schouder- en elleboog bescherming enzo.. van dainese alsook aparte elleboog-onderarm en knie-scheen bescherming.maar zo een harnasje kost je al gauw 200+eurimaar dat is nog altijd goedkoper als de ziekenhuisrekening
grtz
Maar het is inderdaad nog altijd beter voorkomen dan genezen.
Greetz