Eén van de mooiste en karaktervolste badsteden van het land. De Panne.
Een belangeloze belofte aan vrouw en kinderen om er s'middags een restaurantje te doen na een verkwikkende ochtendwandeling viel reeds in goede aarde. Want s'anderendaags is het mijn verjaardag, en kunnen we gelijk de dag vooraf vieren nietwaar.
Het wordt nu enkel ietsje moeilijker uitleggen da ik mijne velo meedoe.
Vandaar, voor ik de "djoef van de maand" riskeer, weet er iemand of er een beetje karakter zit in deze tocht op 4 februari?
04/02/2007 De Panne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Beste vrienden, het wordt hier urgent want mijn vrouw heeft plannen voor de vierde februari. Tenzij ik mijn plannen ontvouw, regelt zij mijne vijfeenveertigste verjaardag, en kan ik - met zekerheid - naar mijn bikevoormiddag fluiten.
Aldus, graag een beetje info omtrent deze tocht in De Panne: Parcour, streek, douche's... .
Dankewel.
Aldus, graag een beetje info omtrent deze tocht in De Panne: Parcour, streek, douche's... .
Dankewel.
- Miguel
- Mountainbiker
Ik heb die vorig jaar gereden (ben van de omgeving). Weinig volk en buiten het technische stuk in 't Calmeynbos, was de route weinig soeps.
Maar als je wil rijden zal je best zelf uit maken, want 1) wil ik zeker nooit iemand afraden een clubs organisatie te rijden en 2) ware het natuurlijk ook spijtig dat je thuis hemel en aarde beweegt voor een ritje dat je teleurstelt.
Neemt niet weg dat er in de streek een paar mooie off road stukken zitten
Maar als je wil rijden zal je best zelf uit maken, want 1) wil ik zeker nooit iemand afraden een clubs organisatie te rijden en 2) ware het natuurlijk ook spijtig dat je thuis hemel en aarde beweegt voor een ritje dat je teleurstelt.
Neemt niet weg dat er in de streek een paar mooie off road stukken zitten
-
moddereter
- Mountainbiker
Post by moddereter »
Vorig jaar ook gereden. De tocht start vrij belovend met stuk door het Calmeynbos. daarna een km of 5 asfalt en dan gevolgd door heel lange stukken onverhard (ik denk een km of
door de Moeren naast een vaartje. Niet te onderschatten als het nat ligt.
Dan weer vrij asfalt met een vrij lange strook half verhard (gravel). En dan gaat het naar het strand waar je getrakteerd wordt op een strandrit van Bray-Dunes tot de Panne (een km of 6?) om uiteindelijk terug aan de start te komen.
Samengevat: stuk asfalt - boerenslag -asfalt - strand
Dan weer vrij asfalt met een vrij lange strook half verhard (gravel). En dan gaat het naar het strand waar je getrakteerd wordt op een strandrit van Bray-Dunes tot de Panne (een km of 6?) om uiteindelijk terug aan de start te komen.
Samengevat: stuk asfalt - boerenslag -asfalt - strand
-
roboweasel
- Mountainbiker
-
roboweasel
- Mountainbiker
Post by roboweasel »
Toch wel, jouw vraag was van 29/01 en de topic was gestart op 16/01sorry voor 't vragen é, maar op 't moment dat ik die vraag gepost heb, was er nog nix te lezen
mo jongen toch, als ge peist da'k hier mijn tijd ga verliezen met een welles-nietes discussie, vergeet het maar. Ik steek liever mijn energie in positieve dingen, zoals mountainbikenroboweasel wrote:Toch wel, jouw vraag was van 29/01 en de topic was gestart op 16/01sorry voor 't vragen é, maar op 't moment dat ik die vraag gepost heb, was er nog nix te lezen