27/01/07 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
T@D@P-cycler
Mountainbiker

Post by T@D@P-cycler »

voila, voldaan thuisgekomen met 47 km op de teller..was van plan de 38 te doen.., maar blijkbaar op een gedeelte van de grote tour gezeten #-o #-o #-o

kvondt het geslaagd..

na tien km nen mtb-er met tenue mountainbike.be in den decor zien stroempelen.. :oops:

maar helaas kon ik daar ook geen voet aan de grond zetten om hem te helpen..

einde van de strook zag ik hem zijn weg weg verder zetten..

benieuwd wie dit was

bikewash was redelijke chaos..

de pizza smaakte en was lekker

tot volgend jaar...
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

manneke wrote:
Moustache wrote:
Moustache wrote:Ik zal mij hier ook eens vertonen. Rustig bollen, niet te zot. Zal zien of SuPaH Fly meekomt (of als ie alleen op zondag rijdt).

Tot op den apres dan maar... :-)
God@£#%&$mme, just bericht gekregen dat ze zaterdagvoormiddag ons nieuwe stoelen komen leveren. Hopelijk komen ze vroeg genoeg om nog naar Jabbeke te komen...

"Mijnheer, we komen zaterdagvoormiddag tussen 8 en 12 uur, meer kunnen we niet zeggen."

We zullen zien...
Annuleren die handel! Kwestie van prioriteiten te stellen hé... =D>
Het voorschot was te groot om alles te negeren!!!

En... weet ge wat. Sinds kort is kwart voor 1 ook nog in de voormiddag. G@d&%$£mme. Jabbeke zal voor volgende keer zijn.
boesten
Mountainbiker

Post by boesten »

Mo vint da was lastig #-o mor wel een heel schoone rit :wink:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Deze morgen met een onverwachte bende forumers toch gestart voor de grote toer. De conditie is al niet zo optimaal, dat pubergevoel heeft er ook niet aan geholpen, enfin, mede door het zware parcours een ritje heerlijk afzien. #-o Net voor de tweede controle mijne motor compleet in de vernieling gereden. Een ouwen diesel, hé... Blijkbaar was ik echter vandaag de enige niet met moeilijkheden. :wink: Een hele mooie rit. Bepijling heel goed, ruime bevoorradingen en de privé stukskes waren om van te smullen. We hebben er met vijven ook een heel erg mooie foto aan overgehouden (bijna in de serre) om op de kast te zetten.
Spijtig dat ik de après zo kort moest houden :-?

Graag tot de volgende.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

driesp

Post by driesp »

heel mooie rit, zaten ferm zware stukken tussen. de 38km rit gereden.
danku voor de binnenband :bounce:
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:
ik ben ook gestart voor de 52, maar door brute pech (zadel afgebroken) heb ik mij moeten beperken tot 31 km. :(
Jammer want het was een mooie tocht, die er hier en daar serieus zwaar bij lag. Goede bepijling, goede bevoorrading, toen ik aankwam goede bikewash, lekker stukje pizza en een mooi cadeautje op het einde. Bedankt.

Volgend jaar kom ik zeker terug.

Ik zal deze week mijn stalen ros binnen doen om hier en daar wat nieuwe stukken te steken :-?

Greetz
Wes :bounce: :bounce: :bounce:
manneke
Mountainbiker

Post by manneke »

Schonen toer! Veel modder, goede bevoorrading en uitstekende bewegwijzering. Een dikke proficiat aan de organisatie...

Volgend jaar zeker opnieuw! =D> =D> =D>
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

Prachtige TT, =D> =D>
deze morgen gestart met een vijftal forumers grote plateau , traxer , fast , couwboy peter en mezelf in een toch redelijke grote regenbui, maar
daardoor laten we ons niet afschrikken want na een aantal kilometers scheen het zonnetje volop :-D :-D
In die lange vettige dreef ,net voorbij die rij paletten ,werden wel verscheidene pijlen verschoten door enkele copains #-o #-o .Zelf heb ik ze te voet gedaan en zo krachten gespaard wat acteraf een goede beslissing was :lol: zo verloren we er eentje die dan koos voor de 28 :oops: :oops: :oops: .
Net voor de tweede stop kwam er nen jonge gast ne keer ferm aan den boom schudden maar zichzelf ook pijn heeft gedaan achteraf gebleken , maar daardoor waren we er weer twee kwijt :wink:
Dan samen met plateau naar de meet gereden en dienen jonge gast ondertussen nog ne keer een lesje geleerd :roll: :roll:
Op den apres nog een lekker stuk pizza en een paar leffe's om op krachten te komen en we waren weer content :drunk: :drunk:
Douche en afspuit waren ok .
Tot volgend jaar.
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

Oei ,foutje,met zes.Lichterveldenaartje vergeten #-o #-o
Post Reply