ik zal die weg helaas niet meer kunnen vinden, de zeaterdag om 4u ben ik nog vollenbak aan het werk, en ik zal niet de enige zijnmaurice wrote:Hierbij de reactie van VT4.
Hopelijk vinden de clubleden ook op zaterdag de weg naar VT4!
Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- frustie TB
- Mountainbiker
Post by frustie TB »
op zaterdag zit ik meestal zelf op de fiets
en niet voor tv
ik zal het moeten opnemen
maar dan mag ik het niet vergeten
en niet voor tv
ik zal het moeten opnemen
maar dan mag ik het niet vergeten
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Kan er niet gereageerd worden naar VT4 dat 16u45 toch wel vroeg is op zaterdagavond. Bikers die in de namiddag een tocht hebben gereden, zijn nog volop bezig met de après.maurice wrote:Hierbij de reactie van VT4.
Nu zaterdag 27 januari wordt de vijfde aflevering van Filip Meirhaeghe uitgezonden: (16.45u)
Hopelijk vinden de clubleden ook op zaterdag de weg naar VT4!
Alvast bedankt voor de trouwe opvolging,
En naast veel kijkplezier, ook nog veel fietsplezier toegewenst!
Een latere uur zou veel beter zijn. Persoonlijk zou ik ten vroegste 18u voorstellen.
- MaC'Red
- Mountainbiker
ze kunnen het wel zomaar van donderdag naar zaterdag schuiven, dus dezelfde dag maar enkele uren later zal ook wel gaan zeker dan ???maurice wrote:Dat kan ik zeker doen, maar ik denk dat de programmatie verzetten niet zo eenvoudig zal zijn. Natuurlijk wil ik jullie grieven wel overmaken aan de betreffende mensen.
Gizmo
Count me in 
Donderdagavond was voor mij ideaal aangezien het vrouwtje naar de les moest (dan ben ik eigenaar van het zap-kastje). Maar kwart voor 5 is wel een beetje vroeg op zaterdag, anders kom ik soms niet meer van achter die tv (eerst cross, dan mountainbike)... Natuurlik kan ik wel begrijpen dat ze niet in het vaarwater van Roger willen komen.
Donderdagavond was voor mij ideaal aangezien het vrouwtje naar de les moest (dan ben ik eigenaar van het zap-kastje). Maar kwart voor 5 is wel een beetje vroeg op zaterdag, anders kom ik soms niet meer van achter die tv (eerst cross, dan mountainbike)... Natuurlik kan ik wel begrijpen dat ze niet in het vaarwater van Roger willen komen.