Heb al drie jaar niet meer plat gereden met GEAX BAROMARATHON.
Met de baan bandjes van geax daar in tegen 10 keer op 7 maanden.
(dikwijls glas in de band).
Lekrijden stand 2007
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Howwww, zo weinig plat met de flyweights. Amaaai respect.Swannie wrote:Van begin 2006 tot nu 0 keer lek geredenHeb toch een 6000 Km gereden, waarvan heel wat ardennenkilometers. En ik rij ook met de flyweights (van mei tot begin augustus), voor de rest ritchey wcs excavader 1.9 icm bibba.
Heb zaterdag de conti explorer supersonic 2.1 gemonteerd, hopelijk ga ik hiermee ook niet lekrijden in 2007
Ik reed deze om de tocht plat in de ardennen. Daarom dat ze zijn verbannen naar het tuinhuisje en dat ik nu met de UST crossmark rijd. 0 maal plat op een heeel jeertje rijden (2006).
Tja, en ik ga toch voluit id afdalingen. Ik gebruik ze altijd met binnenband (geax), en rij met max 2 bar in m'n bandjes. Heb ze gebruikt van eind april/begin mei, tot die zondvloed in augustus er kwam...philcore wrote:Howwww, zo weinig plat met de flyweights. Amaaai respect.Swannie wrote:Van begin 2006 tot nu 0 keer lek geredenHeb toch een 6000 Km gereden, waarvan heel wat ardennenkilometers. En ik rij ook met de flyweights (van mei tot begin augustus), voor de rest ritchey wcs excavader 1.9 icm bibba.
Heb zaterdag de conti explorer supersonic 2.1 gemonteerd, hopelijk ga ik hiermee ook niet lekrijden in 2007
Ik reed deze om de tocht plat in de ardennen. Daarom dat ze zijn verbannen naar het tuinhuisje en dat ik nu met de UST crossmark rijd. 0 maal plat op een heeel jeertje rijden (2006).
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Zo houden we het een beetje overizchtelijk! Niemand lekgereden dit weekend? Zou positief zijnThe OM - 3 (Schwalbe marathon slick) Doorns
Zoveelstebiker - 2 ( Ritchey Z-max millenium ) 2 doorns
Mister No Chain - 1 (Michelin AT) Spijker
junior72 -- vorige week 1 ( Ritchey ) doorn
Zondag in Klerken 2x plat gereden
twas verdorie bijna een jaar geleden ws, nuja, rien a faire é
1ste maal was achteraan: Schwalbe Nobby Nic 2.1
2de maal vooraan: Schwalbe Racing Ralph 2.35
(mss slechte bandekeuze voor de tijd van tjaar, maar kheb et budget niet om 10 paar banden te hebben, tis rijden tot ze versleten zijn en dan vervangen)
grtz
twas verdorie bijna een jaar geleden ws, nuja, rien a faire é
1ste maal was achteraan: Schwalbe Nobby Nic 2.1
2de maal vooraan: Schwalbe Racing Ralph 2.35
(mss slechte bandekeuze voor de tijd van tjaar, maar kheb et budget niet om 10 paar banden te hebben, tis rijden tot ze versleten zijn en dan vervangen)
grtz
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
vandaag 5 doorns uit mijn banden mogen halen van tocht gisteren, onderweg geen probleem gehad, deze morgen stonden ze wat zachter, toch alles een gedemonteert en 5 doorns gevonden, ze hielden de gaatjes wel goed dicht precies, wie weet hoelang ik zo al rijdt, moet telkens voor ik vertrek de banden opnieuw op druk zetten, dat zal de volgende keer niet meer nodig zijn denk ik nu alles eruit is
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
De laatste 1800 Km geen lekke banden meer gehad, goe ééh.
Michelin country trail 1.95
Greetz
Pike
Michelin country trail 1.95
Greetz
Pike
RS Jerre, allereerst een vraag, jij schreef dat je voor : Rac Ralf en achter:
Nobby Nic hebt staan, bij mijn weten hoort dat andersom.
Ten tweede de bandenkeus heeft ook te maken met wat voor ondergrond
je hebt, klei en zand zijn banden zonder een antileklaag wel geschikt
wij hebben een ploeg van 14man, en rijden allemaal met racing ralf (achter) en Nobby Nic (voor) echter als wij in zuidlimburg en de voerstreek rijden dan monteren wij banden met een antileklaag (kevlar)
vanwege scherpe vuursteentjes en doorns, rijden daardoor veel minder lek. 1 nadeeltje is dat ze iets zwaarder zijn.
Groeten den hollander.
Nobby Nic hebt staan, bij mijn weten hoort dat andersom.
Ten tweede de bandenkeus heeft ook te maken met wat voor ondergrond
je hebt, klei en zand zijn banden zonder een antileklaag wel geschikt
wij hebben een ploeg van 14man, en rijden allemaal met racing ralf (achter) en Nobby Nic (voor) echter als wij in zuidlimburg en de voerstreek rijden dan monteren wij banden met een antileklaag (kevlar)
vanwege scherpe vuursteentjes en doorns, rijden daardoor veel minder lek. 1 nadeeltje is dat ze iets zwaarder zijn.
Groeten den hollander.