27/01/07 Jabbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- T@D@P-cycler
- Mountainbiker
- Traxer
- Kerstman
Dat het maar vlug zaterdag is. Weersvoorspellingen zijn niet slecht: weinig regen en niet te koud. Lig al heel de week met mezelf overhoop
't zal een 2de puberteit zijn, zeker.
Hoogst nodig om de beentjes eens te kunnen strekken en daar is deze rit met zijn afwisselend parcours wel heel geschikt voor. Tussen 8.15 en 8.30 moet te doen zijn. Tot morgen!
Ja superfan ge zijt niet alleen,den dezen is ook al 3 dagen zo ziek als nen hond.Ben wel gaan werken maar ik denk nie da mijne patron veel verdiend heeft aan mij de laatste dagen.In plaats van te biken zal het platte rust worden dit weekend
Tedzu toch.ik heb nochtans verlangd naar deze tt,'t zal voor volgend jaar zijn.
Tedzu toch.ik heb nochtans verlangd naar deze tt,'t zal voor volgend jaar zijn.
Annuleren die handel! Kwestie van prioriteiten te stellen hé...Moustache wrote:God@£#%&$mme, just bericht gekregen dat ze zaterdagvoormiddag ons nieuwe stoelen komen leveren. Hopelijk komen ze vroeg genoeg om nog naar Jabbeke te komen...Moustache wrote:Ik zal mij hier ook eens vertonen. Rustig bollen, niet te zot. Zal zien of SuPaH Fly meekomt (of als ie alleen op zondag rijdt).
Tot op den apres dan maar...
"Mijnheer, we komen zaterdagvoormiddag tussen 8 en 12 uur, meer kunnen we niet zeggen."
We zullen zien...