gaat er iemand naar herne?
9° VALENTIJNSTOCHT IN Z.W. PAJOTTENLAND
Provincie: Vlaams-Brabant
Categorie: Toertocht
Afstand: 30-45 km
Startuur: 8.00-10.30
Plaats: Sporthal, Grotestraat
Prijs: 3 €
Extra: Douches, Bike-Wash
Phone: 0476/21.05.45 - 0495/43.13.97
E-mail: Roosens.luc.velos@pandora.be
heb deze al meermaals gereden, altijd goede organisatie, zeeeer uitgebreide bevoorrading.
wel redelijk wat weg in meestal ,maar toch wel wat off road .
4/02/07 herne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
madrista666
- Mountainbiker
- MaC'Red
- Mountainbiker
het circuit is inderdaad terug wat veranderd en ook de startplaats is anders want het is nu de nieuwe sporthal.
Over het algemeen is het wel een schoon parcours waar er toch een mooie verdeling is van road en off road.
Ik ben veel ritten van de ardennen gewoon maar herne kan me ook wel bekoren, echter zal ik er nu niet zijn want ik ga een weekske crossen in de ardense bossen.
Gizmo
Over het algemeen is het wel een schoon parcours waar er toch een mooie verdeling is van road en off road.
Ik ben veel ritten van de ardennen gewoon maar herne kan me ook wel bekoren, echter zal ik er nu niet zijn want ik ga een weekske crossen in de ardense bossen.
Gizmo
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
idd ik heb er vorig jaar ook gereden
en was de moeite vond ik persoonlijk
kan nu helaas niet komen
en was de moeite vond ik persoonlijk
kan nu helaas niet komen
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
@ arno
oei is het zo erg gesteld met baangehalte??? Zo erg als Galmaarden da kan toch ni hé?
oei is het zo erg gesteld met baangehalte??? Zo erg als Galmaarden da kan toch ni hé?
- Thommie
- Mountainbiker
- Location: zwarte BBp met RessorS vanveuren en 27 vitessen van e goe merk
De rit vertrekt en komt aan op de "Hernekouter" . Dat is de nieuwe sporthal van Herne. Dus niet meer in de oude in de Grotestraat aan de kerk.
De rit gaat richting de taalgrens, Saintes en die kanten. Dat heeft als gevolg dat er minder hoogtemeters te rapen zijn dan vorig jaar toen ze richting Vollezele ( Congoberg) en Galmaarden ( Bosberg) reden.
Er zouden veel veldwegels inzitten, maar dat is relatief natuurlijk.
Als het weer nat blijft bereid jullie dan maar voor op een serieus moddergehalte. Al proberen die van Herne er altijd een rit "voor iedereen van te maken";de weersomstandigheden heb je natuurlijk nooit in de hand en Herne is bekend voor zijn extremen. De spreuk :
In "Jèirn regent het geirn "
Hebben ze ook niet voor niets uit gevonden.
CU
De rit gaat richting de taalgrens, Saintes en die kanten. Dat heeft als gevolg dat er minder hoogtemeters te rapen zijn dan vorig jaar toen ze richting Vollezele ( Congoberg) en Galmaarden ( Bosberg) reden.
Er zouden veel veldwegels inzitten, maar dat is relatief natuurlijk.
Als het weer nat blijft bereid jullie dan maar voor op een serieus moddergehalte. Al proberen die van Herne er altijd een rit "voor iedereen van te maken";de weersomstandigheden heb je natuurlijk nooit in de hand en Herne is bekend voor zijn extremen. De spreuk :
In "Jèirn regent het geirn "
Hebben ze ook niet voor niets uit gevonden.
CU
-
madrista666
- Mountainbiker