09/06/07: 7de Hagelandse Chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Ivo L
Mountainbiker

Post by Ivo L »

Zoalng die schitterende chrono maar doorgaat is voor mij alles goe !!
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Kasper wrote:Het idee is gelanceerd om de chrono naar zaterdag te verplaatsen.
Start zou dan wat later zijn: 10 - 12u
Dat vind ik ook prima, maar dan zou ik wel de inschrijving tot 14:00 mogelijk maken. ,Op zaterdag zijn er een pak mensen die in de voormiddag verplichtingen hebben.
fros
Mountainbiker

Post by fros »

eender wanneer ...
ik kom
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Het organiseren op zaterdag heeft wel één voordeel...

de eis van gescheiden parkoers voor chrono en toertocht valt weg, want op zaterdag is er uiteraard geen toertocht. tararaaa !

DUS de bosberg DEBOSBERG van Longuevillage wordt beschikbaar voor de chrono !!! Smeert ulle kieten al maar in !!!

Om het globale plaatje niet nog lastiger te maken, gaan we wel hier en daar stukjes uit het parkoers knippen. De exacte cijfers volgen later dan wel.

De suggestie om langer te kunnen starten gaan we echter niet weerhouden.
Waarom ?
Awel, we hebben op het parkoers een pak controleurs en seingevers staan. je moet maar eens een plaatske op het einde van het parkoers toegewezen krijgen, nu moeten die mensen al een uur of vijf op post blijven, als we nog twee uur langer laten vertrekken, dan moeten die mensen nog twee uur langer ter plaatse blijven.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

verkiezingen, verlof, veel hindernissen naar de chrono maar we gaan ervan uit dat we dat weekend afzien in het hageland :wink:

zaterdag rijden is zeker een goed idee
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Iegienie wrote:
De suggestie om langer te kunnen starten gaan we echter niet weerhouden.
Waarom ?
Awel, we hebben op het parkoers een pak controleurs en seingevers staan. je moet maar eens een plaatske op het einde van het parkoers toegewezen krijgen, nu moeten die mensen al een uur of vijf op post blijven, als we nog twee uur langer laten vertrekken, dan moeten die mensen nog twee uur langer ter plaatse blijven.
Spijtig. Heel spijtig.
Dan kan ik er alvast niet bij zijn, want op zaterdag moet ik werken tot 12:00.
Ik kan dus pas op de fiets tegen 13:00, maar dan zijnde inschrijvingen reeds een uur afgesloten :-( .
De tocht stond nogthans hoog op mijn lijstje. Vorig jaar ook meegereden en ik was erop gebrand om mijn tijd te verbeteren.
Verdomde verkiezingen...
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Ik zal er op zaterdag ok zijn.
Ben eens benieuwd. Gaat de eerste keer zijn :wink:
biker bertje
Mountainbiker

Post by biker bertje »

'k vind dit wel triestig voor de mensen van 4u endurance Overpelt. 'k ga nu moeten kiezen terwijl ik eerst overweegde van ze beide te rijden.

Hoe komt eigelijk dat iedereen zomaar in wilde weg met zijn datum kan schuiven?
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

biker bertje wrote: Hoe komt eigelijk dat iedereen zomaar in wilde weg met zijn datum kan schuiven?
Zomaar? Int wilde weg?

Tis hier wel uit noodzaak ze ;) Anders hadde ze 'm wel op zondag late staan...

Edit: ik twijfel tussen chrono en TT.. kzit wel volop in voorbereiding eindexamens :(
Kasper
Mountainbiker

Post by Kasper »

biker bertje wrote:'k vind dit wel triestig voor de mensen van 4u endurance Overpelt. 'k ga nu moeten kiezen terwijl ik eerst overweegde van ze beide te rijden.

Hoe komt eigelijk dat iedereen zomaar in wilde weg met zijn datum kan schuiven?
Door de verkiezingen zijn we genoodzaakt om te verschuiven. Wij hadden het ook liever op zondag gehouden. Nu hebben we er 5 dagen werk aan ipv 3 en moet het halve team op vrijdag verlof nemen om af te pijlen.
Ook hoort de Hagelandse chrono tot de VISA chrono challenge en moeten we iedereen de kans geven om aan alle chrono's deel te nemen.

Persoonlijk denk ik dat wanneer je op zaterdag een 4 uren wedstrijd rijdt , je in de Hagelandse op zondag niet kan rijden voor wat je waard bent...
Ik denk niet dat er veel bikers aan beide organisaties willen deelnemen. Overpelt zal geen volk verliezen doordat de Hagelandse op een zaterdag valt...
Post Reply