Van welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Razor
Mountainbiker

Post by Razor »

Sinds een paar maanden echt mee bezig dus toen was ik 16 ondertussen ben ik 17.
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

Ik vier dit jaar mijne zilveren jubilee en ben pas 50 geworden
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Hallo; ik ben nu 47 jaar en rijd ongeveer 14 jaar met de mountenbike.
1ste bike was een Splendor, een stalen bike van z'on 17kg.!
2de bike was een Giant terrago (alluminium), ik reed toen ook nog met riemkes.
3de bike Cube LTD (was een van de eerste Cube's in Belgiè). Momenteel rij ik met Monoc quatro alu. Mijn vrouwke biked al 12jaar en heeft momenteel een Scott team racing. En tenslotte mijn zoontje van 21jaar heeft ook een scott pro racing, maar ligt momenteel stil, tja de liefde he :roll: 'khoop dat hem nog terug begint. grtz.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Ik ben beginnen biken als ik 30 jaar was ,bijna 3,5 jaar

moest er ook veel vroeger aan begonnen zijn [-o<

te veel fuiven :drunk: ,niet kunnen opstaan :oops:

nu leef ik voor de sport :lol:
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

Begonnen toen ik 13 was, wat ondertussen ook al 12 jaar geleden is, met een citybike waarmee het nooit meer is goed gekomen, daarna met een stalen fiets, dan eerste echte mtb: een trek 820 zonder vering natuurlijk. Nu ben ik al 2 fietsen verder en rij ik met deftig maar betaalbaar materiaal. Op die jaren het mtb zeer sterk zien veranderen, niet alleen naar materiaal & kledij, ook naar publiek (vroeger was ik een van de enige vrouwen en sprak men van een grote tocht als er 500 man was en had men in de zomer zogoed als geen toertochten). Maar de sfeer, die vind ik nog altijd superleuk...
lastigen
Mountainbiker

Post by lastigen »

heb mijn fiets, sorry had mijn fiets , want ik heb een nieuwe sinds vorig weekend, al 12 jaar en ik ben er nu 35 dus reken en tel ...
heb ook een koersfiets om een beetje op de baan te rijden tijdens de zomer
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

begonnen toen ik 28 jaar was vroeger altijd voetballer geweest tot ik op m'n 21jaar zelfstandig als bakker begon en dan tijdje niets gedaan :oops: tot ik m'n gewicht niet meer onder controle had :evil: en dan begonnen met lopen en daarna met fietsen :bounce:
Nu doe ik van alles een beetje en voel me weer veel beter in m'n vel en ben zeker fitter dan toen ik nog voetbalde =D>
pieter van nunen
Mountainbiker

jaar

Post by pieter van nunen »

ik was 13 toen ik me eenen kerel van 20 meee reed en sins dien ben ik begen met mtb en ik gaa zel wetstrijden rijden maar ik denk dak er nog ni klaar vooreben en nu ben ik 15
stoempe
Mountainbiker

Post by stoempe »

Hallo,

Kreeg voor mijn 50ste verjaardag een mountainbike Merida.Ben dus maar begonnen met mountainbiken, zonder problemen,omdat ik al een goeie konditie had door het rijden op de weg.Ook daarvoor 2 jaar spinning gedaan en naar de fitness geweest.Dus je ziet maar, op sporten staat geen leeftijd, als je zich maar goed voelt en het regelmatig doet zonder te forceren.Per slot van rekening doe je dit voor je plezier en ontspanning.
stoempe
Mountainbiker

Post by stoempe »

Hallo,

Kreeg voor mijn 50ste verjaardag een mountainbike Merida.Ben dus maar begonnen met mountainbiken, zonder problemen,omdat ik al een goeie konditie had door het rijden op de weg.Ook daarvoor 2 jaar spinning gedaan en naar de fitness geweest.Dus je ziet maar, op sporten staat geen leeftijd, als je zich maar goed voelt en het regelmatig doet zonder te forceren.Per slot van rekening doe je dit voor je plezier en ontspanning.
Post Reply