Geen cross op den tv?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- focus_wrc
- Mountainbiker
- Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude
Hier in Hooglede vragen ze ook 25€ voor de zondag. Maar een weekendticket voor 30 € is toch nie misMister No Chaïn wrote:
In Hoogerheide durven ze voor de zondag alleen 25 euro vragen, het is crimineel!!!!!! Ik wou dolgraag gaan kijken maar dit is er dubbel en dik over ...
Normaal schommelt de prijs tussen de 8 en 12 euro
Inderdaad, die weekendtickets zijn zéér interresant.focus_wrc wrote:Hier in Hooglede vragen ze ook 25€ voor de zondag. Maar een weekendticket voor 30 € is toch nie misMister No Chaïn wrote:
In Hoogerheide durven ze voor de zondag alleen 25 euro vragen, het is crimineel!!!!!! Ik wou dolgraag gaan kijken maar dit is er dubbel en dik over ...
Normaal schommelt de prijs tussen de 8 en 12 euroen dat voor een WK
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Oei ik bedoelde Hoogledekenny wrote:Inderdaad, die weekendtickets zijn zéér interresant.focus_wrc wrote:Hier in Hooglede vragen ze ook 25€ voor de zondag. Maar een weekendticket voor 30 € is toch nie misMister No Chaïn wrote:
Normaal schommelt de prijs tussen de 8 en 12 euroen dat voor een WK
En de cross is gewoon live op de vrt te zien ze, dat is nog nooit op kanaal 2 geweest ...
- Black MTBer
- Mountainbiker
- triple
- Mountainbiker
- Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes
7 en een halve euro! voor heel den dag! Gratis douche inbegrepen.In Hoogerheide durven ze voor de zondag alleen 25 euro vragen, het is crimineel!!!!!! Ik wou dolgraag gaan kijken maar dit is er dubbel en dik over ...
Normaal schommelt de prijs tussen de 8 en 12 euro
25 €
In ieder geval het was heel goed weer
En de sterkste heeft gewonnen
Bekende gezichten rond het parcour: De Leeuw van Vlaanderen
en Liboton, maar die is er altijd.
En Daphne van den Brandt reed bijna tegen mijn auto terwijl ze aan het opwarmen was in de buurt
- lovelygirl
- Mountainbiker
Post by lovelygirl »
zelf niet onderkoeld geraakt??meatball wrote:kom net terug van de cross was echt rotweer
1 nys
2dlask
3 vervecken
de cross in hoogerheide kwam op 7.50 euro! wel goedkoop voor een WB! Kalmthout en Hofstade was volgens mij 14 euro! het wk is echt wel schandalig! zoals dat hier al vermeld is kan je dan beter de twee dagen gaan, dan ben je eigenlijk nog goedkoper af!
wanneer wordt het uitgezonden?
zaterdag -> CANVAS: - 11 u WK junioren
- 14.30 u WK beloften
zondag -> CANVAS: - 11 u WK dames
- 14.30 u WK elite