VISA Chrono Challenge 2007 ?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Vond jij dit vorig jaar een leuk initiatief?

Ja
45
87%
Neen
7
13%

Total votes: 52

The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Wat mij wel opvalt : diegenen die in deze wedstrijden winnen, komen niet aan de bak wanneer het echte competitie is. Maar ja, het is altijd gemakkelijker winnen tegen kleine amateurs.
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

How,how, how...opletten wat je zegt [-X [-X
Al eens gekeken wie er allemaal gewonnen heeft vorig jaar ?
Frustie Dtr
Mountainbiker

Post by Frustie Dtr »

nr. 1 Peter Coddens -> elite zonder contract (Lingier Versluys)
(Bjorn Rondelez heeft ook enkele ritten meegereden en staat op 21ste stek)
.... de rest iets minder bekend
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Een goed suggestie voor de mannen van MTB poperinge is om eens hun 120 km ook als een gechronometreede rit te laten verlopen!

Dan zit er mss ook eens een +100 in de visa chrono challenge, wat zeker niet mis is!
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Full Moon wrote:nr. 1 Peter Coddens -> elite zonder contract (Lingier Versluys)
(Bjorn Rondelez heeft ook enkele ritten meegereden en staat op 21ste stek)
.... de rest iets minder bekend
en kris lapere, Bart Pattyn ook niet vergeten
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

En op plaats hoeveel staan ze in BK Marathon ? Bij de eerste vijf ?
Het is een cirkel. Zo'n circuit zou meer bikers in competitie moeten krijgen, vooral jongere bikers. Maar zij kunnen er niets winnen, want de semi-profs gaan met het geld lopen. Gevolg ze haken af. Maar het meedoen van die semi-profs is ook positief, want zij halen het niveau van de wedstrijd omhoog. Kortom een discussie zonder einde, denk ik
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Ik heb er vorig jaar 5 van de 6 gereden en serieus afgezien.
Ik werd 15e in het eindklassement.
Het enigste dat ik weet is dat de bond er ferm mee verdiend heeft.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Wat ik ook nog ben vergeten is dit:na afloop werden de winnaars(de 10-of 5 eersten)
van het eindklassement persoonlijk uitgenodigd op de receptie na afloop van de laatste rit!
Met een "anveloppeke",spijs en drank en het was in orde heb ik persoonlijk mogen
horen van een van de eindlaureaten!
De rest kon het gerieken of was liever gezegd niet welkom om de kosten te drukken!
Hoewel iedereen die heeft deelgenomen meer dan zijn steentje(euro) heeft bijgedragen!
Beetje stank voor dank,wat mij betreft!
stevens racing
Mountainbiker

Post by stevens racing »

Ik was vorig jaar 10de in het eindklassement als 17jarige bij cat.18-35jaar. goed voor 10euro
kheb niet gewacht op de prijsuitreiking in Ichtegem en kheb nog altijd geen geld gezien :roll:

Ook mijn bronzen medaille van het provinciaal kampioenschap heb ik nog altijd niet ontvangen. #-o

En als je probeert contact op te nemen belt er niemand terug of er is niemand thuis #-o

De bond krijgt slechte punten van mij maar langs de andere kant is het door hen dat we nog een paar wedstrijden hebben in west-vlaanderen
Thompe
Mountainbiker

Post by Thompe »

zwiebertje wrote:Wat ik ook nog ben vergeten is dit:na afloop werden de winnaars(de 10-of 5 eersten)
van het eindklassement persoonlijk uitgenodigd op de receptie na afloop van de laatste rit!
Met een "anveloppeke",spijs en drank en het was in orde heb ik persoonlijk mogen
horen van een van de eindlaureaten!
De rest kon het gerieken of was liever gezegd niet welkom om de kosten te drukken!
Hoewel iedereen die heeft deelgenomen meer dan zijn steentje(euro) heeft bijgedragen!
Beetje stank voor dank,wat mij betreft!
1. Niemand werd persoonlijk uitgenodigd!

2. Ik viel niet in de prijzen maar heb toch kunnen/mogen deelnemen aan de hapjes & drankjes!

3. De organisator van Ichtegem was trouwens een beetje teleurgesteld over de magere opkomst. Iedere deelnemer (ook toertocht) kreeg een behoorlijk gevulde zak met promotie staaltjes (drinkbus, wafel, energie

4. Het is me dunkt toch logisch dat er een prijsuitrijking volgt nadat iedereen gereden heeft en dus ook maar op het einde van de dag. Dat er dan geen extra reclame gemaakt werd dat er hapjes waren dat is dan misschien wel jammer.

Hou er mischien ook rekening mee dat het de eerste keer is dat dit georganiseerd werd en dat niet alles 100% in orde kan zijn.

Akkoord met de te hoge deelnameprijs voor deelnemers zoals ik die nooit top 10 zullen rijden. Maarja...
Post Reply