Het viel mij ook op dat het downloaden uitermate traag ging deze maal, maar niettemin bedankt zulleRock Rider wrote:ben hem ook aan het downloaden, maar is wel traaaaaaaaaaag...
Nu, ben al wreed content dat ik ne keer zal kunnen kijken...
Merci zunne manne!
Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
- MaC'Red
- Mountainbiker
das omdat het bestand groter is dan de andere, als ge gaat kijken in uwe aangepaste riva flv player ziet ge ook dat het scherm groter is dan de vorige 3 afleveringen.
Heb wel gemerkt dat het wat met blokskes is maar dat iriteert me belange niet.
Hoelang blijven deze downloads online staan trouwens ??
want ik zit vanaf 27 januari to 4 februari in de ardennen en zou natuurlijk ook de zesde aflevering downloaden.
Gizmo
Heb wel gemerkt dat het wat met blokskes is maar dat iriteert me belange niet.
Hoelang blijven deze downloads online staan trouwens ??
want ik zit vanaf 27 januari to 4 februari in de ardennen en zou natuurlijk ook de zesde aflevering downloaden.
Gizmo
Oesje... 'k heb de standaard instellingen laten staan, en die staat inderdaad op 640x480, waardoor het nogal blokkerig is. 'k Wou deze aflevering te snel op het net gooien, en dan maak je een foutje héGizmo wrote:das omdat het bestand groter is dan de andere, als ge gaat kijken in uwe aangepaste riva flv player ziet ge ook dat het scherm groter is dan de vorige 3 afleveringen.
Als ze gedurende 30 dagen niet meer gedownload worden, worden ze gewist van de server.Gizmo wrote: Hoelang blijven deze downloads online staan trouwens ??
Herder Ronny
Nope da was het niet je moet eens goed luisteren tijdens de beelden van madridQuote:
Iemand enig idee wat het liedje was tijdens de beelden van Madrid. De originele versie van dit liedje is carmina burana maar dit was een modernere versie. Iemand enig idee ?
Thx bij voorbaat
ik dacht THE OFFSPRING als ik me niet vergis
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Voor mij lijkt het op mix van carmina burana en een soort rapnummer. Ik vraag me af of VT4 dat niet zelf mixt tijdens de montage.easyrider wrote:Nope da was het niet je moet eens goed luisteren tijdens de beelden van madridQuote:
Iemand enig idee wat het liedje was tijdens de beelden van Madrid. De originele versie van dit liedje is carmina burana maar dit was een modernere versie. Iemand enig idee ?
Thx bij voorbaat
ik dacht THE OFFSPRING als ik me niet vergis
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Weet iemand of die foto's van de hollandse journalist ergens verschenen zijn?