21/01/07 Werchter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

iemand wat informatie over:

- het parcours: traject, klimmetjes, etc...?
- de actuele staat van het parcours?

thx
bikeeaver
Mountainbiker

inschrijvingen

Post by bikeeaver »

ik zou dolgraag komen maar ik moet eerst met mijn princesje naar de fotograaf zou tot 10 uur duren, zouden ze die inschrijvingen echt afsluiten om 10.30h ? want dat gaat dan wel een beetje spannen!!!!!!!!!!!!!!!
iemand van de organisatie zou mij hier misschien meer over kunnen vertellen.
thx
the eaverbeaver schwanze!
HansV
Mountainbiker

Post by HansV »

Iemand meer info over de staat van het parcours?
Veel modderstroken???
boegie
Mountainbiker

Post by boegie »

Naar het schijnt zal het zwaar zijn is me verteld door mijn broer die vandaag gereden heeft.
Dreamer
Mountainbiker

Post by Dreamer »

Da kan ni anders.Da weer van de laatste dagen doet er zeker geen goed aan.En het parkoer zal vergelijkbaar zijn met de Bloso en TT van Rotselaar dus zwaar maar doenbaar.Ast ni te neig regent kom ik zeker af.Vertrek is hie int straat.
Autocrosser
Mountainbiker

Post by Autocrosser »

Ben benieuwd naar de ervaringen van diegenen die de tocht gereden hebben want wij hebben verstek laten gaan wegens het slechte weer van de laatste dagen en vanmorgen ... :(
Fiddlerke
Mountainbiker

Portefeuille verloren

Post by Fiddlerke »

Beste bikers,

Bij het inschrijven in de kantine heb ik mijn zwarte lederen portefeuille laten liggen op een tafel... 5 min later lag hij er niet meer...

Indien iemand deze gevonden zou hebben, plse let me know !!!

Alvast bedankt!!!

Jo Croonenberghs
0497/02.19.50
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

De eerste 15km tot aan de bevoorrading (heb ergens een splitsing gemist vrees ek) waren goed te doen, gemiddeld 24. Maar dan begon het, men kaars was uit en het heeft me tot aan jezus (slijkklimstuk) gekost om men 2de adem te vinden. Daarna ging het vlot tot aan de brug in rotselaar alwaar ik tevreden vertrok langs de demer richting huis.
Slot:
Geen goeie bepeiling (3keer gemist) maar rest was super.
Wel zwaar (is 1ste keer dak naar een 2de adem moet zoeken)
Bikerkf
Mountainbiker

Post by Bikerkf »

Ondanks het slechte weer vanochtend om 8hr ingeschreven en vertrokken voor de 48km. De eerste 15 km brachten vooral de villawijken van Rotselaar en tot mijn verbazing was de bevoorrading er al na slechts 18km. Misschien volgend jaar deze iets later in de tocht inwerken. De bepijling was niet altijd even duidelijk maar ik vermoed dat dit komt door de enorme windstoten die vannacht de regio hebben geteisterd. Al twee jaar geen lekke band gehad en vandaag 2 op één toertocht. Al mijn reservebanden opgebruikt en ben dan maar op een lege achterband van Rotselaar naar Werchter gereden.
Al bij al een mooi tochtje.
loco
Mountainbiker

Post by loco »

Mij doodgeërgerd aan de afpijling. Tweemaal verkeerd gereden. Kan ook aan mij liggen, maar dat ik de afslag van de 48 km gemist heb, moet toch iets met de slechte bewegwijzering te maken hebben. Waar was ergens die splitsing. Heb dus de 33 gedaan. Was uiteindelijk tevreden, zeker met de km van gisteren nog in mijn benen. Maar het zou toch niet mogen kunnen dat je een splisting zomaar mist. Vaak zie je na de splising nog eens een waarschuwing die je vertelt op welk deel van de tour je zit. Vverder veel kilometers van de TT van Rotselaar. maar dat zal wel niet anders kunnen. Men moet creatief zijn met de aangeboden mogelijkheden, en dat heeft men ook geprobeerd. Misschien waren die gemiste 15 km wel het hoogtepunt.
Bevoorrading OK. Parkeerplaatsen te weinig (zeker om 10.00 uur), maar de mannen van dienst waren heel behulpzaam.
Loco
Post Reply