Post by ostendbiker »
Post by veeteeteetje »
grote plateau wrote:Hallo slapertjes,in naam van Grote plateau,VTTtje en VTPptje wens ik jullie een korte nachtrust toe.
We gaan nu vlug een HAZEtukske doen
Post by T@D@P-cycler »
l200 wrote:vandaag met de nieuwe fiets,kben benieuwd.
tis te hopen dat wind int gat is
Post by grote plateau »
Post by Speedbuster001 »
Kwas toch meer onder de indruk van de heuvels van Erika, dan die Redbull "babes" hoor.grote plateau wrote:Voila sè,de heuvelkes van Erika zijn weer verteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'K denk dat ze er dit jaar wat "silicoontjes"in gestoken hebben,ze waren precies wat groter(hoger) dan vorig jaar.(of zou de korte nacht er voor iets tussen zitten?
)
Om 9u vertrokken met kleine oogskes(wat niet slecht was,want de zon stond redelijk laag) en meteen in een lekker stuk off-road.
![]()
![]()
Vele privestukkenwaar dan nog ne keer een crossparcourke
werd aangelegd.
Twee lekkere bevoorradingen(goed voor de na-dorst)met de legendarische Red-Bull babes.De oogskes gingen opende dansbeentjes
![]()
voelden plots weer lekker aan.Samen met de Casper de rest van de prima tocht afgehaspeld.
Nog de vele kidstegen gekomen;waar er achteraf eentje dolgelukkig was met zijn gewonnen bike
Nog wat bijgepraat met Rik C terwijl de lekkere pannekoeken smaakten met mijn zjatte koffie(jaja,'k begin te leven voor de sport)
Voor mij was het weer een prima tochtje(nergens te voet!!) waar veel energie ingestoken was.![]()
![]()