21/01/2007 - KLERKEN (Heuveltjes van Erika)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

Brugse Bikers komen terug naar Klerken om opnieuw van Erika's heuveltjes te genieten! :wink:

Kerstman

Post by grote plateau »

Hallo slapertjes,in naam van Grote plateau,VTTtje en VTPptje wens ik jullie een korte nachtrust toe. #-o
We gaan nu vlug een HAZEtukske doen(niet te samen hé) en rond de klok van 9u zullen we paraat zijn om die heuvelkes van Erica ne keer te verkennen........ :bounce: :drunk: :bounce: :drunk: :bounce: :drunk: :bounce:

Slaapwel en tot binnen enkele uurkes :lol: :lol: :lol:
l200
Mountainbiker

Post by l200 »

vandaag met de nieuwe fiets,kben benieuwd.
tis te hopen dat wind int gat is :-D
ostendbiker
Mountainbiker

Post by ostendbiker »

heb net mijn kopje eens naar buiten gestoken ,dan eens de kopjes samen ,en hebben dan maar beslist om terug bij moeder in bed te gaan liggen :lol:

klerken zal voor èèn volgende keer zijn hè :oops:

groetjes :www.inout.be
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

grote plateau wrote:Hallo slapertjes,in naam van Grote plateau,VTTtje en VTPptje wens ik jullie een korte nachtrust toe. #-o
We gaan nu vlug een HAZEtukske doen

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
T@D@P-cycler
Mountainbiker

Post by T@D@P-cycler »

l200 wrote:vandaag met de nieuwe fiets,kben benieuwd.
tis te hopen dat wind int gat is :-D

de fiets is direct gedoopt zeker ? :drunk:
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

Twas tof, met mn nieuwe groep nie vele problemen gehad, maar oo zoooo lastig die stukken in de boerevelden van klerken, houthulst, staden, ...

Mooie tocht, heb mij geamuseerd! :bounce:
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Voila sè,de heuvelkes van Erika zijn weer verteerd. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
'K denk dat ze er dit jaar wat "silicoontjes" #-o in gestoken hebben,ze waren precies wat groter(hoger) dan vorig jaar.(of zou de korte nacht er voor iets tussen zitten? :drunk: )
Om 9u vertrokken met kleine oogskes :roll: (wat niet slecht was,want de zon stond redelijk laag) en meteen in een lekker stuk off-road. #-o #-o
Vele privestukken =D> waar dan nog ne keer een crossparcourke =D> werd aangelegd.
Twee lekkere bevoorradingen(goed voor de na-dorst)met de legendarische Red-Bull babes.De oogskes gingen open :roll: de dansbeentjes :bounce: :bounce: voelden plots weer lekker aan.Samen met de Casper de rest van de prima tocht afgehaspeld.
Nog de vele kids =D> tegen gekomen;waar er achteraf eentje dolgelukkig was met zijn gewonnen bike
Nog wat bijgepraat met Rik C terwijl de lekkere pannekoeken smaakten met mijn zjatte koffie(jaja,'k begin te leven voor de sport :wink: )

Voor mij was het weer een prima tochtje(nergens te voet!!) waar veel energie ingestoken was. [-X [-X [-X
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Klerken ook aangedaan vanmorgen rond 8u30, mooie zware tocht en niet alleen de wind maakte het lastig ... het parkoer zelf was niet van de poes, klimmen offroad op maisvelden en drassige weiden, 't is eens iets anders.

De bepijling was goed, de bevoorradingen konden beter naar mijn gevoel (geen red-bull-babes gezien), de bike-wash ook (druk op het water), van den aprés niks geproefd ... :oops: (weeral niet)

verslag volgt

greetzzzzzzzzz
moviestar 8)
Speedbuster001
Mountainbiker

Post by Speedbuster001 »

grote plateau wrote:Voila sè,de heuvelkes van Erika zijn weer verteerd. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
'K denk dat ze er dit jaar wat "silicoontjes" #-o in gestoken hebben,ze waren precies wat groter(hoger) dan vorig jaar.(of zou de korte nacht er voor iets tussen zitten? :drunk: )
Om 9u vertrokken met kleine oogskes :roll: (wat niet slecht was,want de zon stond redelijk laag) en meteen in een lekker stuk off-road. #-o #-o
Vele privestukken =D> waar dan nog ne keer een crossparcourke =D> werd aangelegd.
Twee lekkere bevoorradingen(goed voor de na-dorst)met de legendarische Red-Bull babes.De oogskes gingen open :roll: de dansbeentjes :bounce: :bounce: voelden plots weer lekker aan.Samen met de Casper de rest van de prima tocht afgehaspeld.
Nog de vele kids =D> tegen gekomen;waar er achteraf eentje dolgelukkig was met zijn gewonnen bike
Nog wat bijgepraat met Rik C terwijl de lekkere pannekoeken smaakten met mijn zjatte koffie(jaja,'k begin te leven voor de sport :wink: )

Voor mij was het weer een prima tochtje(nergens te voet!!) waar veel energie ingestoken was. [-X [-X [-X
Kwas toch meer onder de indruk van de heuvels van Erika, dan die Redbull "babes" hoor. :P
Post Reply