Nieuwe bike - 1 200 EUR
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Ik kan niet begrijpen dat iemand die reeds 7 jaar mtb'ed en reeds sinds 2002 op dit forum ingeschreven is, zulke idiote vragen stelt.Geplaatst: Di Jan 16, 2007 10:01 am Onderwerp: Nieuwe bike - 1 200 EUR
--------------------------------------------------------------------------------
Na 7 jaar bollen op mijn oude TREK 4500 (een zeer comfortabele, maar ietwat logge bike) ga ik een nieuwe bike aankopen.
Maxx: Racemaxx

Kleur: Gratis: zwart en zilver metalic; 39€ voor de andere kleuren
Optie: Marzocchi MX Pro RL (met remote lockout)
1198 €
11,54 kg
(nog een aantal andere opties mogelijk, maar dan betaal je natuurlijk iets meer, 't zijn de basisprijzen van de site, momenteel loopt er nog een actie van 10% korting tot eind januari :) )
Dealer: www.tim.be

1099€GRUNDAUSSTATTUNG
SCHALTGRUPPE
Schaltwerk Sram X9
Umwerfer Sram X9
Kurbel Truvative Firex GXP 44-32-22 Z, 175 mm
Naben Shimano LX
Schalthebel Sram X9 Trigger
Tretlager Truvative GXP integriert
Zahnkranz Shimano LX 11-34 Z 27-Gang
KOMPONENTEN
Bremsen Shimano V-Brake / S70C Cartridge Racingpads
Bremshebel Avid FR-5
Felgen Mavic XM 317, 36L, SV, schwarz
Dämpfer -
Gabel Suntour Axon E RL, Luft, m.Remote Lockout
Lenker MAXX XC COMP LITE
Pedale MAXX MTB Alu Lite
Reifen Schwalbe Racing Ralph H/V Falt; 54-559
Sattel Selle Italia XO Special Edition
Sattelstütze MAXX Pro Lite
Steuersatz semi-integr. Aheadsystem m.Cartridge
Vorbau MAXX Race Lite 5° 4-Bolt
EXTRAS Flasche m.Halter; Barends, Kettenstrebenschutz
Kleur: Gratis: zwart en zilver metalic; 39€ voor de andere kleuren
Optie: Marzocchi MX Pro RL (met remote lockout)
1198 €
11,54 kg
(nog een aantal andere opties mogelijk, maar dan betaal je natuurlijk iets meer, 't zijn de basisprijzen van de site, momenteel loopt er nog een actie van 10% korting tot eind januari :) )
Dealer: www.tim.be
- spooky
- Mountainbiker
Ga naar een goeie dealer uit je buurt en zie wat hij staan heeft van merken in dat budget.
Granville heeft goei modellen in die prijsklasse, cube zeker ook en ook merida.Online zou ik niet doen, als je er niets van kent moet je makkelijk langs kunnen gaan bij een goeie fietsenmaker.
Liefst ene die snel en goedkoop stukken kan herstellen.
Granville heeft goei modellen in die prijsklasse, cube zeker ook en ook merida.Online zou ik niet doen, als je er niets van kent moet je makkelijk langs kunnen gaan bij een goeie fietsenmaker.
Liefst ene die snel en goedkoop stukken kan herstellen.
Hij is toch een vrij man, niet? Beetje verdraagzaamheid aub.tubeke wrote:Ik kan niet begrijpen dat iemand die reeds 7 jaar mtb'ed en reeds sinds 2002 op dit forum ingeschreven is, zulke idiote vragen stelt.Geplaatst: Di Jan 16, 2007 10:01 am Onderwerp: Nieuwe bike - 1 200 EUR
--------------------------------------------------------------------------------
Na 7 jaar bollen op mijn oude TREK 4500 (een zeer comfortabele, maar ietwat logge bike) ga ik een nieuwe bike aankopen.
On topic nu, waarom geen Trek meer? De 6700 is een degelijk fietsje en je aanpassen aan de geometrie gaat ook al geen probleem zijn.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
dat snap ik ook niet waarom je je trek weg doet,je kan hem toch gewoon een upgrade geven dat lijkt mij handiger