Als we zouden zeggen dat je er overal met je vingers in de neusgaten kan doorheen fietsen, dan zouden we liegen. Als we zeggen dat je vijf keer zult moeten afstappen omdat het niet te doen is, dan liegen we eveneens.
Het wordt alleszins geen ploetertocht waar je aan 7 à 10 km per uur door de off road stroken moet stoempen, maar houdt u, naast de vele heuveltjes en het valse plat, toch maar gereed voor een echte VTT (wat m.i. nog altijd betekent Veld Toer Tocht ) : heel veel privé stukken door velden en weiden die goed berijdbaar zijn met de MTB, maar gezien het hellend karakter ervan er toch wel een extra dimensie aan geven ! !
@ jocca : het was u al op voorhand vergeven hoor, en trouwens, ik hoop dat je veel plezier hebt beleefd aan uw nacht-tocht. Ik heb dit jaar voor de allereerste keer deelgenomen aan een nacht-tocht , en dat was in Torhout. En 't is me ook bijzonder goed bevallen.
@ T@d@p-cycler : Ik vlieg overal rond vanaf 5 uur 's ochtends maar ben wel vanaf 11.30 uur in de zaal voor de uitreikingen van de fiets voor de kids, en daarna voor de overhandiging van de W.K-Hooglede-shirts .
21/01/2007 - KLERKEN (Heuveltjes van Erika)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den blinky
- Kerstman
Post by den blinky »
word nog twijfelen tussen wevelgem en heuvelkes van Erika .
k'zal eerst nog ne keer moeten afspreken mé mijnen gebuur ,maar k'denk als t'aan hem ligt dat het wevelgem zal zijn want hij geeft geen goeie herinneringen aan de heuvelkes
allé tot zondag mss
k'zal eerst nog ne keer moeten afspreken mé mijnen gebuur ,maar k'denk als t'aan hem ligt dat het wevelgem zal zijn want hij geeft geen goeie herinneringen aan de heuvelkes
allé tot zondag mss
- T@D@P-cycler
- Mountainbiker
Post by T@D@P-cycler »
den blinky wrote:word nog twijfelen tussen wevelgem en heuvelkes van Erika .![]()
k'zal eerst nog ne keer moeten afspreken mé mijnen gebuur ,maar k'denk als t'aan hem ligt dat het wevelgem zal zijn want hij geeft geen goeie herinneringen aan de heuvelkes![]()
![]()
![]()
allé tot zondag mss
joene gebeur goat ter pertank deugd van ein van ne kje up de heuveltjes te rien, en niet te vergetn de redboelmadammekes goan do wok zien, en met undre stofoatie goie de heuvelkes up vliegn, zegt da kik da gezeid éden blinky wrote:word nog twijfelen tussen wevelgem en heuvelkes van Erika .![]()
k'zal eerst nog ne keer moeten afspreken mé mijnen gebuur ,maar k'denk als t'aan hem ligt dat het wevelgem zal zijn want hij geeft geen goeie herinneringen aan de heuvelkes![]()
![]()
![]()
allé tot zondag mss
tut zundaoage bie erika
- Riding Butcher
- Mountainbiker
-
maria cool
- Mountainbiker
Post by maria cool »
Ik zal er jammer genoeg niet bij zijn.Die Steenstraat zal voor me,speenpatiënte 1é categorie,te zwaar zijn.Tevens heeft een kasseiweg niks met mountainbiken te maken.Denk om eens naar Kluisbergen af te zakken.Sorry.
Hallo gastjes, een 5-koppige delegatie van de Anglo-boys uit Zulte komt ook naar Klerken afgezakt. Voor ons is het de eerste keer dat we naar Klerken komen,maar als we de goeie reacties van de andere forumgangers mogen geloven zal het dik in orde zijn. Zet maar één of ander streekbierke klaar hé tegen dat we uit de douche stappen.
Aja ik ben ne keer benieuwd hoe Erika er eigenlijk uit ziet????
Groetes
Eén nadeel ....kmoet om 6u30 opstaan om tegen 8u30 in Klerken te staan en dat voor ne zondag. Tot morgen
Barty
Aja ik ben ne keer benieuwd hoe Erika er eigenlijk uit ziet????
Groetes
Eén nadeel ....kmoet om 6u30 opstaan om tegen 8u30 in Klerken te staan en dat voor ne zondag. Tot morgen
Barty
na onze MTB tocht in Kemmel .. gaan enkele Kodo's , waaronder ik ,richting Klerken .
't gaat deugd doen nadat we vorige week nie op onzen velo gezeten hebben .
Moe-tje is me goed aan 't verzorgen , 't gazetje in min handjes ,dichte bi 't stovetje ... in min carree savattjes om vroeg in 't bed en vroeg der uit te kunne zijn
Tot morgen
't gaat deugd doen nadat we vorige week nie op onzen velo gezeten hebben .
Moe-tje is me goed aan 't verzorgen , 't gazetje in min handjes ,dichte bi 't stovetje ... in min carree savattjes om vroeg in 't bed en vroeg der uit te kunne zijn
Tot morgen
- T@D@P-cycler
- Mountainbiker
Post by T@D@P-cycler »
sorry, maar .....Die redenering begrijp ik nu eens echt niet zi...maria cool wrote:Ik zal er jammer genoeg niet bij zijn.Die Steenstraat zal voor me,speenpatiënte 1é categorie,te zwaar zijn.Tevens heeft een kasseiweg niks met mountainbiken te maken.Denk om eens naar Kluisbergen af te zakken.Sorry.
- T@D@P-cycler
- Mountainbiker
Post by T@D@P-cycler »
sorry, maar .....Die redenering begrijp ik nu eens echt niet zi...maria cool wrote:Ik zal er jammer genoeg niet bij zijn.Die Steenstraat zal voor me,speenpatiënte 1é categorie,te zwaar zijn.Tevens heeft een kasseiweg niks met mountainbiken te maken.Denk om eens naar Kluisbergen af te zakken.Sorry.