er zijn goede en slechte programma's tegen woordig en de titel zegt het al,wat is het domste,slechtste en stomste programma's die je ooit gezien hebt,mag van alles wezen,programma's van nu of van vroeger,maak hier een lijst wat jij echt denkt,dit is zo dom,dit deugt niet,hier mijn lijst
Bel programma's
alle Talpa programma's
alle varianten van Idols
Jackass
Dirty sanchez
X-factor
Hollands next top model
America's next top model
TMF reaction
alle Reality programma's
DR.Phill
Oprah
alle soap series
domste,stomste,slechtste programma's op TV
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Re: domste,stomste,slechtste programma's op TV
Voor de rest geef ik je gelijk, die belprogramma's zijn idd. idioot. Ik snap niet dat die vrullie zich zelf niet belachelijk voelen soms, of kijken ze zelf niet wat ze presteren voor de camera?Trekrules wrote:er zijn goede en slechte programma's tegen woordig en de titel zegt het al,wat is het domste,slechtste en stomste programma's die je ooit gezien hebt,mag van alles wezen,programma's van nu of van vroeger,maak hier een lijst wat jij echt denkt,dit is zo dom,dit deugt niet,hier mijn lijst
alle varianten van Idols (kijk ik toch de eerste afleveringen, kan je goed lachen)
Jackass (vind ik toch ok)
- De_sprinter
- Mountainbiker
Post by De_sprinter »
allez allez zimbabwe
wat een bende mongolen zeg
alle vtm programma's zijn gewoon barslecht
alle vtm programma's zijn gewoon barslecht
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Hehe, das echt heridley biker wrote:Dit is wel een nuttige topic
Ff mijn bijdrage leveren:
Zo al die beauty-, restyling- en verbouwingsprogramma's beginne ook zo stilaan langs alle kanten deruit te kome ze
Grtz